سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

تصویب ممنوعیت دائمی تردد تانکرهای سوخت در محورهای خوزستان

رئیس پلیس راه خوزستان از ممنوعیت همیشگی تردد تانکرهای حامل سوخت در محورهای قدیمی اهواز ـ ماهشهر و اندیمشک به پل زال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ رضا دولتشاهی، رئیس پلیس راه خوزستان بیان داشت: عصر روز گذشته واژگونی یک دستگاه تانکر حامل سوخت نفت کوره در آزادراه اندیمشک به پل زال باعث مسدود شدن مسیر به مدت 2 ساعت شد، ولی امروز مشکلی نداریم.

 

وی تصریح کرد: از روز گذشته ممنوعیت تردد کامیون ها در مسیر اهواز، هفتکل، باغملک و ایذه تا شهرکرد و بالعکس شروع شده و تا بامداد صبح شنبه ادامه خواهد داشت.

 

سرهنگ دولتشاهی اظهار داشت: ممنوعیت تانکرهای حامل سوخت از محور قدیم اندیمشک به پل زال و محور قدیم اهواز به ماهشهر نیز در خوزستان به صورت دائمی تصویب شده و این تانکرها باید حتما از آزادراه ها تردد کنند.

 

رئیس پلیس راه خوزستان اذعان کرد: از روز گذشته طرح تابستانه شروع شده و ترافیک محوره باغملک، ایذه و دهدز تا ساعت های بامداد امروز بسیار سنگین بود.

 

وی افزود: همه حجم توان خود را در مسیر محورهای فوق مستقر کردیم با وجود اینکه ماشین ها سپر به سپر حرکت می کردند ولی به جز چند مورد جزئی تصادف جرحی و خسارتی مورد دیگری نداشتیم.

 

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.