سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی عوامل انسانی دخیل در آتش‌سوزی منگره

فرماندار اندیمشک از شناسایی عوامل انسانی دخیل در آتش‌سوزی منگره خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک بیان داشت: جلسات اختصاصی در ارتباط با آتش‌سوزی جنگل‌های بلوط روز یکشنبه با مدیران مربوطه انجام و ستاد بحران در محل فرمانداری تشکیل جلسه داد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در جهت اطفا حریق تصریح کرد: تمام اقدامات لازم برای تسریع در روند مهار این حریق انجام شده و دستگاهای اجرایی با تمام توان در حال تلاش هستند.

جهانگیری با بیان اینکه مردم و مسئولان پا به پای هم وارد عمل شده‌اند و این تلاش‌ها تا مهار کامل آتش سوزی ادامه خواهد داشت و اذعان کرد: عوامل انسانی دخیل در آتش سوزی منگره شناسایی شده است و با متخلفانی که موجب آسیب به سرمایه‌های ملی می‌شوند برخورد قاطع خواهیم کرد.

فرماندار اندیمشک با اشاره به آتش‌سوزی بخشی از جنگل های بلوط منگره و قیلاب در بخش الوار گرمسیری اظهار داشت: همچنین جنگل‌های منطقه دشت لاله و چاوونی نیز دچار حریق شده که تلاش‌ها برای مهار آتش ادامه دارد.

نماینده دولت تدبیر در اندیمشک خاطرنشان کرد: دقایقی پیش نیروهای اطفا حریق با توجه به سخت گذر بودن منطقه از بالگرد برای انتقال نیروها استفاده شد.

 

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.