سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

طراحی نرم افزار پرداخت قبوض برق با تلفن همراه در مازندران

طراحی نرم افزار پرداخت قبوض برق با تلفن همراه به زودی در مازندران اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، شجاع محمودی عالمی معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق مازندران گفت: این شرکت در راستای گسترش راهکار‌های ارائه خدمات الکترونیکی با همکاری شرکت عصر داده نرم افزار مشاهده و پرداخت قبوض راه اندازی نماید که دارای قابلیت‌های ویژه‌ای خواهد بود.
وی افزود: مشترکین با استفاده از این نرم افزار خواهند توانست به صورت آنلاین از آخرین وضعیت قبوض صادر شده و بدهی خود مطلع شوند و این نرم افزار همچنین این قابلیت را در اختیار مشترکین محترم قرار خواهد داد تا بتوانند با اضافه کردن چندین شناسه قبض به این نرم افزار مدیریت کاملی بر تمامی قبوض خود به صورت یکجا داشته باشند.
محمودی گفت: اعلان هشدار صدور قبض جدید از قابلیت‌های مهم این نرم افزار خواهد بود به این صورت که به محض صدور قبض برق برای اشتراک مدنظر نرم افزار اعلانی در این خصوص خواهد داشت تا مشترک در جریان قبض جدید خود قرار گیرد.
معاون مشترکین شرکت توزیع برق مازندران افزود: از مهمترین مزیت‌های این طرح این است که با داشتن این نرم افزار دیگر عملا نیاز به قبوض برق به صورت فیزیکی برای پرداخت نخواهد بود و این نرم افزار آخرین وضعیت بدهی را به صورت لحظه‌ای از سرور مرتبط با شرکت توزیع به اطلاع مشترک خواهد رساند که این خود می‌تواند گام بسیار مهمی در تحقق شعار دولت الکترونیک و حفظ محیط زیست است.
وی گفت: این شرکت در راستای اهداف استراتژیک خود یعنی حذف ۳۰ درصد قبوض فیزیکی برق در نظر دارد تا با کمک این نرم افزار قبوض برق را برای آن دسته از مشترکین که اعلان آمادگی کنند حذف نماید تا گامی مهم در تحقق شعار دولت الکترونیک و حفظ محیط زیست بردارد.
انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.