سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

اعزام تیم کاراته بانوان پیام نور فارس در راه اتریش

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور از اعزام تیم بانوان کاراته دانشگاه پیام نور فارس به مسابقات اتریش خبر داد.

 گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ نصیرزاده مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور در سفر به شیراز گفت: با رایزنی صورت گرفته تیم بانوان کاراته دانشگاه پیام نور فارس در مهرماه به اتریش اعزام خواهد شود که این امر نیازمند همکاری و مساعدت ویژه استانداری فارس و اداره کل ورزش وجوانان استان است.

نصیرزاده افزود: امیداوریم با توجه به وجود زیر ساخت‌های ورزشی مناسب در این استان شاهد میزبانی دانشگاه پیام نور استان فارس در رشته‌های کشتی، پاورلیفتینگ و بسکتبال باشیم.

وی از اعطای تخفیف شهریه به نخبگان ورزشی در دانشگاه پیام نور خبر داد و ادامه داد: بزودی آیینامه اجرایی این طرح ابلاغ می‌شود.

قرائتی رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس نیزگفت: امسال اعتبار خوبی را برای اتمام طرح های ورزشی نیمه تمام در استان تخصیص یافته است که امیدواریم با همراهی اداره کل تربیت بدنی دانشگاه این امر محقق شود.

قرائتی اظهار کرد: ۸ مجموعه ورزشی استاندارد در شهرستان‌های استان فارس تکمیل و به بهره برداری رسیده است که زمین فوتبال مرکز شیراز و ۳ سالن ورزشی در سایر شهرستان های فارس نیز درصورت همکاری مسئولان شهرستانی تا پایان سال افتتاح می شود.
انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.