سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

تاکید بر تامین امنیت گردشگران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: تمهیدات لازم برای برقراری امنیت گردشگران تابستانی و عید فطر در استان بکار گرفته می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ فتاح محمدی گفت: تمهیدات لازم برای برقراری امنیت کامل مسافران و گردشگران تعطیلات عید فطر در مناطق گردشگری استان بکار گرفته می شود.

وی با اشاره به حضور میهمانان گردشگر در استان به مناسبت تعطیلات عید فطر، بر برنامه ‌ریزی مطلوب برای اسکان مسافران و گردشگران در استان تاکید کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری با اشاره به اینکه، باید نظارت و بازدید از مناطق گردشگری و تفریحی استان به خصوص در شهرستان‌ های بویراحمد و دنا انجام شود، تاکید کرد: تلاش شده است تا مسافران تعطیلات خود را با آرامش خاطر در استان سپری کنند.

محمدی، توجه نیروهای راهداری و راهنمایی و رانندگی برای کنترل ترافیک در جاده‌های مواصلاتی را از دیگر موارد مورد توجه عنوان کرد و گفت: امیدواریم با حضور و کنترل این نیروها تعطیلاتی بدون تصادف و خطر در استان را شاهد باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری، خدمات ‌رسانی مطلوب به مسافران، گردشگران و مهمانان را از اهداف مهم مسئولان استان دانست و گفت: نیروی انتظامی تاکنون نهایت همکاری را در راستای تامین و برقراری امنیت و آرامش در چنین ایامی برای مهمانان استان داشته است.

محمدی، همکاری شهرداری برای ساماندهی پارک‌ های تفریحی و اسکان مسافران را از دیگر موارد در این ایام بیان کرد و افزود: باید چشمه‌ های آب و مواردی مانند سرویس ‌های بهداشتی در این ایام به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.