سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

توزیع سبدهای غذایی بین نیازمندان کرمانی

معاونت جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت : در ایام ماه مبارک رمضان ماه طرح ملی همای رحمت با مشارکت خیرین در استان کرمان اجرا شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، حسین سام زاده هدف از اجرای این گونه طرح‌ها را تحقق شعار جمعیت هلال احمر عنوان کرد و گفت: استفاده از «توان توانمندان» جهت رفع «نیاز نیازمندان» یکی از شعارهای اصلی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر بوده و فعالیت خانه‌های داوطلبی بر این اصل استوار است.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح ، کمک های مردمی با استقرار چادر در سطح شهر و خانه های داوطلبی توسط خیرین و داوطلبان جمع آوری و به صورت برپایی سفره های مهربانی و سبدهای غذایی در اختیار خانواده های نیازمند و بی سرپرست قرار گرفت.

سام زاده با اشاره به اینکه مشارکت های جذب شده نقدی 348میلیون و 200هزار ریال ، غیرنقدی 3میلیارد 133 میلیون و 300 هزار ریال،ارزش ریالی سفره های مهربانی ( 98سفره) یک میلیارد 250 میلیون 700 هزار ریال، ارزش ریالی سبد های غذایی ( 1716سبد) 2میلیارد 230 میلیون و 800 هزار ریال، گفت: 244 خیر و داوطلب از 45 خانه هلال و داوطلب در این طرح ملی شرکت داشته اند.

 

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.