سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

صلاح بیت المال در توسعه مطالعه

استاندار خوزستان صلاح بیت المال را در توسعه مطالعه دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان گفت: ما می توانیم تحلیل کنیم که جامعه به کدام سمت در حال حرکت است و آیا آن مسیر خوب هست یا اینکه خیر و یا اینکه باید آن را سرعت بدهیم یا نه؟ کتابخانه ها باید این تحلیل محتوایی را به ما بدهند.

شریعتی بیان کرد: انتظار است که نهاد کتابخانه ها خیلی عمیق به موضوعات ورود پیدا کرده و گزارش های لازم را در ارتباط با حرکت جامعه ارائه کند. باید آنچه برداشت می کنیم در جامعه حقیقت داشته باشد و با تحلیل محتوای دقیق فاصله برداشت ما از وقایع موجود در جامعه را کاهش دهیم.

استاندار خوزستان عنوان داشت: تاکید می کنم که در حوزه آموزش و پرورش، کتابخانه ها و کانون پرورش فکری بیشتر سرمایه گذاری شود چون تاثیر مستقیمی بر بسیاری از مسائل جامعه دارند. تغذیه علمی و کارشناسی افراد را هر چه بیشتر کنیم، آن وقت مسائل مطرح شده در شبکه های مجازی نیز که گوی سبقت را از همه گرفته اند، علمی تر و صحیح تر می شود در غیر این صورت فقط شنیده ها را منتشر و جامعه را لجام گسیخته می کند.

شریعتی اظهار کرد: برای مطالعه باید هزینه شود و از این کار حمایت می کنم چون صلاح بیت المال هم در آن خواهد بود. برای انجام هرکاری نیز باید از تجربیات موفق دیگر حتی در سایر استان ها بهره مند شد تا کارهای خود را بهتر پیش ببریم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.