سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

بهره برداری و کلنگ زنی دو پل در بویراحمد

با حضوربرخی مسئولان استان و شهرستانی دو دهنه پل در شهرستان بویراحمد بهره برداری و کلنگ زنی شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در مراسم کلنگ زنی پل بتنی هم سطح روستای مازه خریده، توسعه متوازن و منطقی حوزه‌ی سررود جنوبی بویراحمد را ضروری خواند و گفت: در همین راستا یکی از اهداف پیشرفت، پیش بینی زیرساخت‌های ارتباطی مناسب برای دسترسی و برخورداری از شبکه ارتباطی مناسب این منطقه است که امروز دو پل ارتباطی بتنی در این حوزه بهره برداری و کلنگ زنی شد.

زارعی افزود: با پیگیری‌های انجام شده پل سوم بشار نیز در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد و با این ارتباط اتصال منطقی بین روستاهای منطقه سررود جنوبی با جاده شیراز و اصفهان برقرار می‌شود.

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان هم هدف از اجرای این طرح را حذف پل حادثه خیز این روستا عنوان کرد و گفت: پل روستای مازه خریده پلی کم عرض و غیر استاندارد بود که در سالهای گذشته شاهد تصادفات منجر به فوت در این روستا بودیم.

راستا افزود: پل جدید این روستا به طول ۳۲ و عرض ۱۱ متر با اعتبار ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تا ۴ ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

نظری فرماندار بویراحمد هم در مراسم بهره برداری از پل ورودی روستای نره گاه بویراحمد اعتبار ساخت این پل را ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: ساخت این پل ۶ ماه به طول انجامید و هم اکنون ۴ هزار نفر می‌تواننداز این پل برای اتصال به یاسوج و دیگر نقاط استفاده کنند.

 

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.