سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زکی زاده : هدف از مسابقات بلغارستان محک بازیکنان است

سرمربی تیم ملی بدمینتون کشورمان گفت: برای آن که بازیکنان تیم ملی محک کافی بخورند قرار است تا در مسابقات جهانی بلغارستان شرکت کنیم.

سید بهادر زکی زاده سرمربی تیم ملی بزرگسالان بدمینتون کشورمان در گفتگو باخبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص اردو های تیم ملی بدمینتون کشورمان گفت: بر اساس برنامه ای که از قبل وجود داشت قرار است تا اردویی را با حضور 21 بازیکن از 10 تیر در آکادمی بدمینتون آغاز کنیم و بر اساس شاخص های موجود تست های لازم را از ورزشکاران بگیریم تا نفرات برتر مشخص شوند . همچنین مسابقات رنکینگ کشور هم برگزار می شود و در پایان نفرات برتر راهی اردوی نهایی برای حضور در مسابقات پیش رو می شوند.

وی در ادامه افزود : قرار است تا تیم ملی را برای حضور در مسابقات بدمینتون بلغارستان آماده کنیم . این مسابقات تقریبا اواخر مرداد به میزبانی 2 شهر در کشور بلغارستان برگزار می شود و از مسابقات خوبی به شمار می رود که در تقویم فدراسیون جهانی وجود دارد . هدف ما از حضور در این مسابقات این است تا بازیکنان ما محک خوبی بخورند.

سرمربی تیم ملی بدمینتون کشورمان در مورد برنامه های تیم ملی عنوان کرد: برنامه های تیم ملی در 6 ماه نخست سال مشخص است و به امید خدا قرار است پس از مسابقات بلغارستان و در شهریور ملی پوشان برای آمادگی بیشتر راهی اوکراین ، لهستان و بلژیک شوند تا در 3 مسابقه بین المللی حاضر شوند. 

وی در ادامه و در خصوص برنامه های تیم ملی برای مسابقات آسیایی گفت: مسابقات آسیایی و جهانی در سال 2017 حدود یک ماه پیش برگزار شد و به همین دلیل دیگر مسابقه ای در سال 2017 وجود ندارد . اما هدف ما آن است تا تیم ملی را برای مسابقات آسیایی سال 2018 اماده کنیم. 

زکی زاده در پایان و در خصوص شرایط مالی فدراسیون برایی برگزاری اردو ها عنوان کرد : خوشبختانه از قبل برنامه ریزی های لازم برای برگزاری این اردو ها انجام شده است اما امیدواریم که در ادامه راه هم حامیان مالی و هم کمیته ملی المپیک از تیم ملی حمایت های لازم را انجام دهند.. 

انتهای پیام / 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.