سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

اعلام مکان های اقامه نماز عید فطر

مکان‌های برگزاری نماز عید فطر در استان مشخص شد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ حجت الاسلام سالاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: نماز عید سعید فطر ساعت 7 صبح دربلوار مصلی شهرستان بجنورد اقامه می شود .

وی افزود:نماز عید سعید فطر در محل مصلای شهرستان شیروان در ساعت 7 و در مصلای شهرستان جاجرم نیز ساعت 6 و 30 دقیقه صبح برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سالاری با بیان درشهرستان فاروج نماز عید فطر ساعت 7 صبح در مقابل مصلای این شهرستان برگزار می‌شود، تصریح کرد: در شهرستان اسفراین نیز نماز عید سعید فطر در ساعت 7 صبح و در محل خیابان شهید طالقانی این شهر با حضور مردم برگزار می‌شود

وی تصریح کرد:نماز عید فطر در ساعت 6 و 30 دقیقه در محل میدان ارشاد شهر آشخانه و ساعت 7 صبح نیز در محل میدان شهر راز و در همین ساعت در حسینیه سیدالشهدا (ع) شهرستان گرمه برپا می‌شود.

وی اظهار کرد:در شهرهای غلامان، ایور، درق، قاضی نیز به ترتیب در محل مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، مسجد صاحب‌الزمان (عج)، گلزار شهدا و در مسجد جامع نماز عید سعید فطر برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی گفت: در شهر سنخواست هم نماز عید سعید فطر در ساعت 6 و 30 دقیقه، در شوقان ساعت 8 صبح و در تیتکانلو نیز ساعت 7 و 30 دقیقه برپا می‌شود.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.