سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

افزایش میزان اکتشافات در کردستان به 40 درصد وسعت استان

استاندار کردستان گفت: امسال ٤ هزار و۲٠٠ مترمربع مطالعات اکتشافی در کردستان انجام می‌گیرد که در مجموع به بیش از٤٠ درصد وسعت استان در بخش معدن می‌رسد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار كردستان شامگاه شنبه بیست و سومین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان کردستان که در سالن کنفرانس هتلشادی سنندج و با حضور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و عوامل بخش دولتی و خصوصی با محوریت طرح مشکلات و موانع حوزه معدن و فرآوری مواد معدنی و ارائه راهکارها با هدف حل آنها برگزار شد.

 استاندار کردستان با اشاره به اینکه جلسه امروز در راستای حل مشکلات بخش معدن شکل گرفته است، افزود: استان کردستان یکی از استان‌های مهم و معدنی کشور است اما سطح مطالعاتی در گذشته انجام گرفته، کم بوده است.

 وی بیان کرد: خوشبختانه مطالعات زمین شناسی در ۸ هزار و ۵٠٠ کیلومترمربع استان شروع شده و امسال ٤ هزار و۲٠٠ مترمربع دیگر انجام می‌گیرد و در کل به بیش از٤٠ درصد وسعت استان در بخش معدن خواهیم رسید.                 

زاهدی با اشاره به نامگذاری سال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: تاکید مقام معظم رهبری به بحث تولید و اشتغال به ویژه رونق در بخش معدن و جزء مباحث مهم در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

 انتهای پیام/  م ح

.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.