سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

برگزاری جشن عید سعید فطر در حرم مطهررضوی

ویژه برنامه‎‌های جشن عید سعید فطر در روز‌های ۵، ۶ و ۷ تیرماه با سخنرانی کارشناسان و مدیحه‌سرایی مداحان اهل بیت (ع) در صحن جامع حرم رضوی بر گزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به برنامه‌های هفته جاری حرم مطهر رضوی گفت: برگزاری مراسم ویژه جشن عید سعید فطر در روز‌های دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه، ۵، ۶ و ۷ تیرماه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی حائری‎زاده و مدیحه‌سرایی مداحان اهل بیت (ع) در صحن جامع رضوی ساعت ۲، ۱ تا ۲، ۳ از جمله برنامه‌های این هفته است.

وی با بیان اینکه در هفته جاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و تبلیغی در رواق‌ها و صحن‌های حرم امام رضا (ع) برگزار می‎شود، افزود: سخنرانی حجت‌الاسلام مهدی ماندگاری، کارشناس مذهبی رسانه ملی نیز از شنبه ۳ تیرماه تا پنج‌شنبه ساعت ۱۱:۳۰ با موضوعات قرآنی در رواق بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ویژه بانوان نیز در این ایام، برنامه‎‌های سخنرانی، حلقه معرفت و مشاوره گروهی در رواق حضرت زهرا (س) تدارک دیده شده است که هر روز تشکیل می‎شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی افزود: اعیاد اسلامی شعائر اسلامی، حفظ دستاورد‌های ماه رمضان و سبک زندگی در سیره علوی و رضوی از دیگر موضوعاتی است که با حضور سخنرانان در شبستان گرم مسجد جامع گوهرشاد و صحن انقلاب اسلامی حرم رضوی تبیین می‌شود.

انتهای پیام//ف. ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.