سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید سعید فطر

محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات عید سعید فطر در جاده‌های استان چهارمحال و بختیاری اعمال می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سرهنگ دوم رحمت الله نجفی رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری از اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات عید سعید فطر در جاده‌های استان خبر داد.

وی گفت: این محدودیت‌ها به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایط نقلیه در محور‌های مواصلاتی اجرا می‌شود.

نجفی افزود: بر این اساس تردد تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴ فردا یکشنبه ۴ تیرماه ۹۶ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۹ تیرماه از محور اصفهان - بروجن - لردگان - ایذه و بالعکس ممنوع و مسیر جایگزین محور اصفهان - الیگودرز - خرم آباد به خوزستان است.

وی اضافه کرد: در همین مدت تردد تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از محور یاسوج - لردگان - بروجن - اصفهان و بالعکس ممنوع و مسیر جایگزین محور اصفهان - یاسوج می‌باشد.

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تردد طی این مدت در محور اهواز – هفتگل – باغملک - ایذه - دهدز -شهرکرد ممنوع و مسیر جایگزین نیز محور اهواز- اندیمشک - خرم آباد - اصفهان به شهرکرد خواهد بود.

نجفی گفت: با توجه به اینکه بسیاری از مردم در روز‌های تعطیلات پایان ماه مبارک رمضان قصد سفر به استان‌های همجوار را دارند، به منظور رفاه بیشتر و پیشگیری از ایجاد ترافیک، تردد در این محور‌ها با محدودیت انجام می‌شود.

وی از رانندگان خودرو‌های سنگین خواست، به منظور اجرای هرچه بهتر طرح‌های ترافیکی، کمال همکاری را با عوامل پلیس راه داشته باشند.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.