سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پربازدیدترین‌های علمی پزشکی؛

زمان دریافت کارت کنکور سراسری ۹۶/ ارتباط عجیب رانندگی در تابستان با سرطان/ جزئیات منشی‌هایی که پا در کفش پزشکان می‌کنند/ سرگرم کننده‌ترین بازی‌ها برای عید فطر

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

ثبت نام بیش از 89 هزار نفر در چهارمین آزمون استخدامی
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تاکنون ۸۹ هزار و ۵۵۱ داوطلب برای شرکت در چهارمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور ثبت‌نام کردند.

مسکن‌هایی برای افزایش عشق و محبت در زندگی زناشویی
یکی از مهارت‌هایی که در زندگی مشترک به صمیمیت زوجین کمک می‌کند، مهارت تحسین و تمجید است.

درمان ریزش مو با نسخه‌های گیاهی+دستورالعمل
مصرف دمنوش‌های معرفی شده در این بخش به شما کمک می‌کند تا ریشه موهایتان را تقویت و از ریزش آن جلوگیری کنید.

ارتباط عجیب «رانندگی» با «سرطان» در تابستان
بسیاری از شرکت‌های سازنده خودرو در شیشه‌های جانبی محصول خود حفاظ مراقبتی از اشعه UV خورشید را قرار نمی‌دهند و این مسئله شانس ابتلا به سرطان را افزایش می‌دهد.

ارتباط مستقیم «کولر‌های آبی» با «خونریزی بینی»
یک متخصص گوش حلق و بینی گفت: خشکی و قرار گیری در معرض مستقیم باد کولر‌های آبی مهمترین علت خونریزی بینی در فصل تابستان است.

زمان دریافت کارت ورودبه جلسه کنکور ۹۶
اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ برگزاری و نحوه پرینت کارت در آزمون سراسری سال ۹۶ از فردا یکشنبه ۴ تیرماه بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می شود.

اعلام تمهیدات اورژانس تهران برای نماز «عید فطر» 
معاون عملیات اورژانس تهران گفت: اورژانس برای برگزاری مراسم نماز عید فطر امسال در مصلی تمهیدات ویژه امدادی در نظر گرفته است.

خطر لباس‌های کرایه‌ای در کمین شناگران
معاون فنی اداره بهداشت محیط و سلامت کار وزارت بهداشت با اشاره به نظارت وزارت بهداشت در سلامت آب استخر‌ها گفت: کرایه لباس‌های شنا تخلف بوده و مردم باید از این کار اجتناب کنند.

وقتی برخی منشی مطب‌ها پا در کفش پزشکان می‌کنند
دبیر کمیته کشوری تجویز و مصرف منطقی داروی سازمان غذا و دارو گفت: تجدید نسخ مبتلایان به بیماری‌های مزمن، توسط مسئول پذیرش یا دستیار پزشک خطرآفرین است.

وضعیت شیوع سرطان در ایران و جهان/ اینفوگرافیک
بر اساس اعلام سازمان بهداشت جهانی شیوع سرطان در کشور‌های پیشرفته رشد صعودی پیدا کرده و افراد بسیاری از ابتلا به آن رنج می‌برند.

راه اندازی مقطع دبیرستان در دانشگاه آزاد
رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه توسعه کمی این دانشگاه مصلحت نیست، گفت: با تعطیل شدن واحد‌ها به ویژه در مناطق دور و کمتر توسعه یافته نیز موافق نیستیم.

مهم‌ترین عامل چروک شدن پوست کشف شد

رژیم های غذایی با محتوای قند بالا می توانند به ایجاد چین و چروک در پوست منجر شود.

لو رفتن سوالات امتحان نهایی سوم دبیرستان محرز نشده است
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه مساله فروش سوالات امتحان نهایی سوم دبیرستان محرز نشده، گفت: برای حل این مساله همواره پیگیری خواهیم کرد.

بازی‌هایی که می‌توانند در تعطیلات عید فطر شما را سرگرم کنند
اگر تعطیلات عید فطر علاوه بر استراحت در کنار خانواده می‌خواهید از اوقات فراغت خود لذت ببرید می‌توانید سرگرمی‌های مطلب زیر را امتحان کنید.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.