سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از ناکامی در لیگ جهانی؛

آبشار های انتقاد به سمت کولاکوویچ شلیک شد

پس از نتایج نه چندان جالب تیم ملی والیبال ایران در دیدار های لیگ جهانی والیبال پیکان انتقادات به سمت سرمربی تیم ملی نشانه رفت.

امیر حسینی، پاسور و كاپیتان اسبق تیم ملی والیبال ایران در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملكرد ضعیف تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2017 اظهار داشت: متاسفانه اتفاقاتی كه دلخواه اهالی والیبال بود در لیگ جهانی امسال برای تیم ملی رخ نداد.

وی ادامه داد: تصور من این است كه بازیكنان در زمان برگزاری مسابقات روحیه جنگندگی كافی نداشتند. البته این به معنای بی انگیزگی آ‌‌نها نیست. زیرا حضور در تورنمنتی معتبر مانند لیگ جهانی بدون انگیزه امكان پذیر نیست.

حسینی با اشاره به اینكه انتظار می‌رفت شاهد جوانگرایی بیشتری در مسابقات باشیم، گفت: اگر به فكر ساختن نسل جدید والیبالیست‌ها هستیم، باید در لیگ جهانی امسال بیشتر به جوانان میدان می‌دادیم. همان اتفاقی كه در سایر تیم‌های جهان رخ داده بود و البته انتخابی منطقی و محتمل  به شمار می‌رفت.

وی افزود: شاید كولاكوویچ هم دوست داشت این كار را انجام دهد اما چون دو تیم جوانان و امید باید در مسابقات جهانی شركت می كردند، فدراسیون اجازه نداده بود. این در حالی است كه به نظر من اولویت باید همیشه تیم‌ بزرگسالان باشد.

این كارشناس والیبال خاطر نشان كرد: این كه چرا بعد از پیروزی مقابل لهستان و عملكرد خوب بازیكنان جوان‌تر در ادامه مسابقات به جوانان میدان داده نشد، جای سوال دارد. كولاكوویچ باید پاسخگوی این ابهامات باشد.

حسینی درباره عملكرد كولاكوویچ گفت: این مربی علاقه‌ چندانی به تعویض كردن ندارد كه فلسفه‌اش برای من مبهم است. با وجود اینكه این مربی رزومه و سابقه درخشانی دارد و آشنا به علم روز والیبال دنیاست.

وی تصریح كرد:تیم ایران در بیشتر مسابقاتش در لیگ جهانی امسال با یك تركیب ثابت به میدان رفت. اتفاقی كه در زمان ولاسكو و حتی لوزانو هم كمتر رخ می‌داد و تمایل آن‌ها به تغییر و تعویض را می‌شد مشاهده كرد.

حسینی خاطرنشان كرد: حالا كه لیگ جهانی به پایان رسیده است باید به فكر شایسته‌سالاری باشیم. چند ماه تا شروع مسابقات جام بین قاره‌ای زمان داریم و بهتر است كولاكوویچ بدون ترس از روی برخی نام‌ها عبور كند و بهترین‌ها را به تیم ملی دعوت كند.

این كارشناس والیبال در پایان گفت: به اعتقاد من دعوت از بازیكنان با انگیزه و جوان تنها راه حلی است كه می‌تواند در ادامه راه همكاری ایران با كولاكوویچ به  هر دو طرف كمك كند در غیر این صورت همچنان درجا خواهیم زد.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۰۱ ۰۵ تير ۱۳۹۶
مربی باید عوض بشه...یه مربی بهتر باید بیاریم...
ناشناس
۱۰:۳۱ ۰۵ تير ۱۳۹۶
با یک ماه حضورش انتظار بیش از اینم نباید ازش داشت....
یاد بگیرید... تا نتیجه نمیگیرید یه نفرو قربانی نکنید... والیبال یه بازیه تیمیه... هر فردی که تو دایره ی تیم هست تو بردو باخت شریکه...
انقدر سریع بعد نتیجه نگرفتنشون قضاوت نکنید... نه بازیکنارو نه مربیارو...
این بازیکنا که الان دارید رگباری انتقادشون میکنید همونایین که اصللا والیبال ایران و به دنیا نشون دادن و گفتن در ایرانم والیبالی هست...که هموشون قهرمانن...
یاد بگیریم بعد از یه اشتباه مقایسه نکنیم، قضاوت نکنیم و به طرف مقابلمون فرصت بدیم... اینو برای زندگیامون گفتم...
ناشناس
۰۹:۱۹ ۰۶ تير ۱۳۹۶
واقعا عالی گفتی