سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

آمادگی سازمان اتوبوسرانی شهرداری سنندج در روز عرفه

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سنندج با اشاره به آمادگی این سازمان در روز عرفه رمضان گفت: 25 دستگاه اتوبوس شهروندان را روز عرفه در مسیر بهشت محمدی این شهرجابجامی کنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛شکور صلواتی گفت: یکی از مشکلات عمده در روزهای عرفه اعیاد در مسیر بهشت محمدی مشکل ترافیک سنگین است که یکی از راهکارهای کاهش ترافیک در روز عرفه استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی است.

وی از اختصاص 25 دستگاه اتوبوس جهت جابجایی شهروندان در روز عرفه در مسیر بهشت محمدی خبر داد و گفت: این تعداد اتوبوس در سه مسیر اقدام به جابجایی شهروندان می‌کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سنندج گفت: برای اولین بار و در جهت رفاه حال ساکنان شهرک بهاران سه دستگاه اتوبوس در میدان اصلی این شهرک مستقر است و ساکنان بهارانی را در مسیر کمربندی بهشت محمدی به سازمان آرامستان‌ها منتقل خواهند کردد و این سه دستگاه در پایان مراسم نسبت به بازگشت ساکنان این ناحیه اقدام خواهند کرد.

وی تصریح کرد: پنج دستگاه اتوبوس دیگر در میدان آزادی مستقر است و این اتوبوس‌ها از طریق مسیر سه راه نمکی، چهار راه انقلاب نسبت به انتقال شهروندان به آرامستان بهشت محمدی اقدام خواهند کرد.

صلواتی اعلام کرد: 17 دستگاه اتوبوس هم در مسیر خیابان انقلاب و خیابان امام مستقر هستند و در این مسیر اقدام به انتقال شهروندان می‌کنند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.