سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

دستگيری سارقان قطعات و محتويات خودرو

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف 14 فقره سرقت قطعات و محتويات خودرو در نتيجه تلاش های مأموران انتظامی اين فرماندهی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ عبدالعلی روانبخش گفت: از مهم ترين عوامل موفقيت پليس در مأموريت ها برنامه محوری و هدفمندی است كه در همين رابطه مأموران انتظامی اين فرماندهی با انجام يكسری کارهای اطلاعاتی، اقدامات پليسی و اعزام گشت های مضاعف در سطح حوزه استحفاظی خود موفق به کشف چندين فقره سرقت قطعات و محتويات خودرو شدند.


اين مقام انتظامی با اشاره دستگيری چهار سارق در رابطه با اين كشفيات بيان داشت: اين تعداد کشف شامل 9 فقره سرقت محتويات داخل خودرو و پنج فقره سرقت قطعات خودرو است.


روانبخش خاطرنشان کرد: اموال سرقتی پس از شناسايی مالباختگان به آنان تحويل و تحقيقات پليس کرمان برای شناسايی و دستگيری ديگر سارقان و خريداران مرتبط با اين سرقت ها ادامه دارد.


فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در خاتمه با تاکيد بر لزوم توجه به اصول ايمنی، استفاده از ابزارهای ضد سرقت و توجه به هشدارهای پليسی از سوی مالکان خودروها، خطاب به شهروندان گفت: پليس برای بهبود امنيت شهر نياز به همکاری مردم دارد و لازم است کليه شهروندان هنگام مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طريق مرکز فوريت های 110 به پليس اطلاع دهند.


انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.