سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

شوق رویش در استان همدان

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: طرح شوق رویش با هدف غنی سازی اوقات فراغت جوانان در استان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مریم پاک بین گفت: طرح شوق رویش با هدف غنی سازی اوقات فراغت جوانان داوطلب از 15 تیر ماه آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه می یابد.

   وی بیان کرد: این طرح در 9 پایگاه جمعیت هلال احمر در 4 محور آموزشی، فرهنگی و اجتماعی، بشردوستانه و عام المنفعه و مناسبت های مذهبی برگزار می شود.

   پاک بین اظهار داشت: آشنایی نوجوانان و جوانان با اهداف و برنامه های حوزه جوانان جمعیت و باروری و شکوفایی استعدادها و تعمیق باورهای دینی و اخلاقی و رفتارهای اجتماعی نوجوانان و جوانان از دیگر اهداف طرح شوق رویش است.

   وی گفت: در طرح شوق رویش کلاس‌های فرهنگی ، علمی ، سرگرمی ، ورزشی ، امدادی، مهارت‌های زندگی و  برنامه‌های عام المنفعه برپا می شود.

   معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان افزود: زمان اوقات فراغت تابستان فرصتی مناسبی است که می توان برنامه های مختلف آموزشی، بشردوستانه، فرهنگی و اجتماعی را اجرا تا توانمندی جوانان در راه درست و صحیح هدایت شود.

 وی با بیان اینکه در سال گذشته 9 هزار و 28 نفر در طرح شوق رویش شرکت کردند عنوان کرد: امسال پیش بینی می شود که با رشد 15 درصدی نسبت به مدن مشابه سال قبل مواجه شویم.

انتهای پیام/ ش

  

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.