سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فیض اللهی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کمبود بودجه، بازار جهانی فرش ايرانی را از رونق انداخت

قائم مقام مرکز ملی فرش ایران گفت: اگر مرکز ملی فرش بودجه بیشتری داشته باشد، می‌تواند به بازارهای جدید ورود کرده و صادرات فرش ایرانی را گسترش دهد.

مجتبی فیض اللهی ،قائم مقام مرکز ملی فرش ایران در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: فرش به تناسب سرمایه کم آن، دارای اشتغالزایی وسیع و ارزش افزوده بالایی بوده و ارزآوری آن به‌واسطه صادرات می‌تواند، کمک شایانی به رونق اقتصادی کشور کند.

فیض اللهی با اشاره به مزایای بهداشتی فرش دستباف نسبت به فرش ماشینی، تصریح کرد: اگر مرکز ملی فرش بودجه بیشتری داشته باشد، می‌تواند به بازارهای جدید ورود کرده و صادرات فرش ایرانی را گسترش دهد.

وی  با تاکید بر لزوم سرمایه‌گذاری در تبلیغات فرش دستباف ایرانی، تاکید کرد:  بودجه‌های اختصاصی در حوزه فرش دستباف محدود است، از طرفی تبلیغات در رسانه ها هم با هزینه های گزافی صورت می‌گیرد و در صورتیکه هزینه های لازم برای این منظور تأمین شود و رسانه ها نیز در تبلیغات فرش دستباف ما را یاری کنند، می توانیم به ایجاد بازارهای جدید برای قالی های ایرانی در آینده امیدوار باشیم.

انتهای پیام/

موقعیت فرش ایرانی در بازار جهانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.