سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

روحیه ملی عامل شکست دشمن در عرصه‌های بین‌المللی

نماینده مردم دزفول در مجلس شکست دشمن در عرصه‌های بین المللی با تکیه بر روحیه ملی و اقتدار برون مرزی دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛عباس پاپی‌زاده، نماینده مردم دزفول اظهار داشت: ایران برای تأمین امنیت در تمامی مرزها و بخش‌های داخلی خود با هیچکس تعارف ندارد و هر حرکت دشمن را محکم  و استوار پاسخ می‌دهد.

وی افزود: به همین جهت در طول سال‌های اخیر، ایران اسلامی با تکیه بر اقتدار ملی و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری توانسته در اوج اقتدار باشد و علیرغم وقوع حوادث تلخ در کشورهای منطقه، ایران اسلامی در امنیت کامل قرار بگیرد.

نماینده مردم دزفول در مجلس عنوان کرد: دفاع مقدس و دفاع از حرمین شریفین اهل بیت (ع) نیز بخشی از این اقتدار و توجه به تأمین امنیت کشور است که در طول سال‌های اخیر در عرصه داخلی و مطابق با همین روحیه، حماسه‌های بی‌نظیری را ثبت و ماندگار کرده‌اند.

وی گفت: داعش و تکفیری‌های گروهایی وابسته به کشورهای مستبد و مستکبر جهان هستند و ایران ‌با تکیه بر اراده مردمی در مقابل تحرکات آنان ایستادگی و شلیک موشک‌های سپاه پاسداران به مواضع آن‌ها، بخشی از  همین اقتدار نظامی و دفاعی ما  است.

پاپی‌زاده بیان کرد: ایران اسلامی با تکیه بر اراده، مواضع تروریست‌ها را در ‌سوریه با موشک‌های خود هدف قرار داد‌ و برای دفاع از حرمین شریفه اهل بیت (ع) به نبرد با تکفیری‌ها می‌پردازد.

وی افزود: دنیا باید بداند ایران ‌نه تنها در منطقه بلکه در جهان اسلام یک قدرت بین‌المللی است و برای دفاع از امنیت خود، جلوی نقشه‌های دشمنان ایستادگی کرده و همانند گذشته نقشه‌های آنان را با شکست مواجه می‌کند.

نماینده مردم دزفول در مجلس با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، ادامه داد: روز قدس و حضور پرشور مردم در این حرکت عظیم معنوی ادامه دهنده همین راه و منطق است و به زودی با اقتدار ملی و اسلامی ما منطق بیداری و مقاومت اسلامی شکستی دیگر برای دشمن به ثبت می‌رساند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.