سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

پرداخت ۲۵ تن زکات گندم به همت کشاورز تربت جامی

کشاورز تربت جامی با اهدا ۲۵ تن گندم به این نهاد اقدام به پرداخت زکات کرد و مسئولان و خیرین در طرح مفتاح الجنه شرکت کردند.

 شیرمحمد شاکربرآبادی مدیر کمیته امداد تربت جام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان مسئولان تربت جام و خیرین نیکوکار باشرکت در طرح مفتاح الجنه با ۱۲۵ خانواده نیازمند دیدار کردند.

وی افزود: از مهمترین اهداف اجرای طرح مفتاح الجنه آشنایی مسئولان وخیرین با شیوه زندگی خانواده‌های ایتام وبیماران صعب العلاج و از کار افتاد می‌باشد.

مدیر کمیته امداد تربت جام گفت: ایجاد حس همدلی در بین اقشار مختلف جامعه، استحکام روابط عاطفی بین افراد، جذب کمک‌های مردمی و خیرین و مترفع ساختن مشکلات مددجویان تحت پوشش از دیگر اهداف این طرح می‌باشد.

شاکربرآبادی افزود: در اجرای این طرح سبد کالا به هر خانواده به ارزش یک میلیون ریال و همچنین ۶، ۲ دستگاه کولر،۳، ۲ دستگاه پنکه، ۱، ۲ دستگاه ماشین لباس شویی، ۳، ۱ دستگاه اجاق گاز و ۱، ۸ دستگاه آبگرم کن به مددجویان تحت پوشش این طرح اهدا شد.

وی گفت: یکی از کشاورزان تربت جام به نام جواد جوادی به میزان ۲، ۵ تن گندم به ارزش ۳، ۰، ۰ میلیون ریال به کمیته امداد این شهرستان تحویل تا بین فقرا و نیازمندان توزیع شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام افزود: گرفتن زکات یکی از وظایف حکومت اسلامی است وپرداخت زکات باید دربین اقشار جامعه فرهنگ سازی شود.

شاکربرآبادی تصریح کرد: ارکان نظامی اسلامی بر سه محور نماز، زکات و امر به معروف ونهی از منکر است که نماز نیاز ارتباط انسان با خداست و زکات هم نوع دوستی و امر به معروف ونهی از منکر موجب صیانت از ارزش‌های اسلامی است.

انتهای پیام//س. ج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.