سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

فرش کرمان به عنوان کالایی فاخر معرفی می شود

رئیس اتاق بازرگانی کرمان ازحمایت این تشکل بخش خصوصی از فعالان عرصه فرش چه در حوزه بازریابی و تامین منابع خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان، سیدمهدی طبیب زاده گفت: با ورود نسل جدید به مراحل طراحی، تولید و مارکتینگ بازار فرش می توان تحول بزرگی در این صنعت ایجاد و فرش کرمان را به کالایی با ارزش افزوده بالا تبدیل کرد.

وی با تاکید بر تغییر نگرش در صنعت فرش کرمان خاطرنشان کرد: مشکلات در صنعت فرش با ورود و مداخله دولت به این حوزه آغاز شد که در پی آن تعاونی های متعدد شکل گرفت و مشکلاتی به وجود آمد.

طبیب زاده اظهار کرد: امسال قصد داریم در نمایشگاه سراسری فرش، غرفه ای مجزا برای کرمان در نظر بگیریم و با تبلیغات گسترده نمایشگاهی بتوانیم فرش کرمان را به عنوان کالایی فاخر و با ارزش معرفی کنیم.

رئیس اتاق کرمان استفاده از خدمات صندوق کارآفرینی امید را روشی آسان برای دریافت منابعی به صورت یارانه در این بخش عنوان کرد و گفت: به دنبال امضای تفاهم نامه با صندوق کارآفرینی امید برای ایجاد تحول در بخش تامین منابع برای بافندگان و فعالان فرش هستیم.

وی افزود: اتاق بازرگانی کرمان در امور زیربنایی، بهبود فضای کسب و کار، مارکتینگ و بازاریابی از فعالان حوزه فرش کرمان حمایت می کند.

انتهای پیام/ح

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.