سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

اجرای طرح همای رحمت در فهرج

رئيس جمعیت هلال احمر شهرستان فهرج از برگزاری ضیافت افطاری در قالب طرح همای رحمت و سفره های آسمانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، دهقانی گفت : طرح ملی همای رحمت با برپایی سفره های مهربانی به همت امور داوطلبان وامدادگران و با حضور 200 نفر از ایتام و نیازمندان و 120 نفراز اعضاء هلال احمر ( جوانان،داوطلبان،امدادگران)برگزار شد.

وی افزود :داوطلبان و خیرین جمعیت هلال احمر در ماه مبارک رمضان با تاسی از سیره امیر المومنین علی (ع) در دستگیری از مستمندان و هم سفره شدن با نیازمندان اقدام به برپایی ضیافت افطاری با عنوان سفره های مهربانی در این جمعیت نمودند.

دهقاني قرار گرفتن امدادگران و نجاتگران در کنار ایتام و برگزاری مراسم افطار در فضایی معنوی و صمیمی را از جنبه های مثبت و برکات برپایی سفره های افطار ماه رمضان عنوان کرد و گفت : برپايي محفل انس با قرآن کریم ، قرائت دعای کمیل وتوزيع 100پرس غذاي گرم به درب منزل نيازمندان از برنامه هاي اجرا شده در این مراسم بود.

وی افزود : هدف اصلی این برنامه ترویج ارزشهای انسان دوستانه با تاسی از امیر المومنین علی ابن ابیطالب (ع) در شیوه خدمت رسانی و کمک به ایتام و ایجاد زمینه مشارکت خیرین و نیکوکاران در اجرای برنامه های عام المنفعه و خیریه می باشد.
انتهای پیام /ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.