سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان:

ویزیت رایگان بیش از ۱۵۰۰ نمازگزار در خرم‌آباد

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان گفت: ۲ ایستگاه سنجش سلامت توسط کانون بسیج جامعه پزشکی تأمین اجتماعی در مصلی الغدیر شهر خرم‌آباد برپا و بیش از ۱۵۰۰ نفر از نمازگزاران به‌صورت رایگان ویزیت شدند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ به مناسبت گرامیدشت روز قدس امروز دو ایستگاه سنجش سلامت در مصلی الغدیر شهر خرم‌آباد برپا شد تا به نمازگزاران در نماز جمعه این هفته خرم‌آباد به‌صورت رایگان ویزیت ارائه شود.


سرهنگ نبی‌الله شمس بیرانوند، گفت: امروز اعضای سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان با حضور در راهپیمایی روز قدس و نماز دشمن‌شکن جمعه، در راستای اجرای طرح سلامت به ویزیت و کنترل و اندازه‌گیری فشارخون نمازگزاران پرداختند.


وی به استقبال نمازگزاران از این طرح اشاره کرد و افزود: علاوه بر انجام تست فشارخون خدمات درمانی و بهداشتی رایگان توسط پزشک و کارشناسان در محل مصلی الغدیر خرم‌آباد به نمازگزاران ارائه شد.


مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان گفت: در زمانی که این ایستگاه در محل نماز جمعه برگزار شد بیش از هزار و ۵۰۰ نفر از نمازگزاران ویزیت شدند و موارد در معرض خطر ضمن معاینه توسط پزشک مورد مشاوره قرار گرفتند.


شمس گفت: این کار خداپسند در مصلی‌های سراسر استان توسط کانون‌های بسیج جامعه پزشکی استان انجام گرفت.

انتهای پیام / د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.