سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئولان اجرایی حضور گسترده مردم در میدان های مختلف راقدربدانند

مسئولان در همه عرصه ها مواظب توطئه های دشمنان باشند

امام جمعه یزدگفت:دشمنان بعد از شکست در عرصه های مختلف به دنبال تهدید نرم و ترویج مرام غربی در کشور و تفوذ فرهنگی هستند بنابراین بر مردم و مسئولان است مواظب توطئه های آنها باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛   نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: دشمنان بعد از شکست در عرصه های مختلف به دنبال تهدید نرم و ترویج مرام غربی در کشور و تفوذ فرهنگی هستند بنابراین بر مردم و مسئولان است مواظب توطئه های آنها باشند.

امام جمعه یزد درخطبه های نمازجمعه امروز شهریزدافزود:مسوولان باید حضور گسترده مردم در میدان های مختلف انقلاب اسلامی و راهپیمایی روز جهانی قدس را بیش از گذشته قدر بدانند.

آیت الله محمدرضا ناصری  از حضور حماسی آحاد مردم مومن در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد و افزود: ملت ایران همواره در عرصه های مختلف وظایف خود را در قبال اسلام ، دین ، قرآن و امت اسلام به خوبی ادا کرده اند.

وی ادامه داد: بر تمام مسئولان اجرایی است که همچنان و همواره قدردان مردمی باشند که در هر موقعیت و شرایط به دفاع از کشور ، نظام ، ارزش ها و مسائلی چون حمایت از مردم ستمدیده فلسطین اقدام می کنند.

امام جمعه یزد افزود: روز قدس را باید روز بزرگ همبستگی تمام امت اسلام و حتی ستمدیدگان عالم علیه دشمنان بشریت و بخصوص مردم زجر کشیده فلسطین و قدس شریف اعلام کرد.

ناصری به آخرین روزهای ماه مبارک رمضان و لزوم بهره گیری هرچه بیشتر از برکات و ثمرات آن اشاره کرد و گفت: مومن کسی است که از لحظه لحظه زندگی خود بخصوص در ماه خدا از آن برای رسیدن به تقوا بهره می گیرد.

وی همچنین به هفته قوه قضائیه و نقش آن در تحقق عدالت در جامعه اسلامی اشاره کرد و یاد و خاطره شهید مظلوم آیت الله بهشتی (ره) و 72 تن از یاران وی را در حادثه سال 60 گرامی داشت.

ناصری راه رسیدن به پیشرفت در کشور را مدیون ایثارها ، فداکاری ها ، اطاعت از مقام معظم رهبری و حضور جدی و هوشمندانه آحاد مردم ولایی و انقلابی در عرصه های مختلف ذکر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد همچنین با اشاره به وجود برخی شایعات مبنی بر تعیین استاندار و شهردار جدید برای شهر و استان یزد گفت: مردم به این شایعات توجه نکنند چون دست‌اندرکاران همواره با در نظر گرفتن مصالح مردم و استان نسبت به انتصاب اشخاص اقدام می‌کنند.

ناصری همچنین به پراکندگی برگزاری نمازهای عید سعید فطر در استان یزد اشاره کرد و خواستار برگزاری آن بنحو شایسته و بصورت مسنجم و باشکوه شد.

وی به شرایط اقلیمی استان و کمبود آب به عنوان یک معضل همیشگی یاد کرد و خواستار پیگیری مسئولان و همچنین استفاده بهینه توسط مردم گردید.

امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/ ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.