سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

همراهی رژیم صهیونیستی و وهابیت گواهی بر تحقق فرمایشات رهبر انقلاب

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: همراهی رژیم صهیونیستی و وهابیت گواهی بر تحقق فرمایشات رهبر انقلاب است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین تلخابی سخنران مراسم پایانی راهپیمایی روز قدس در قزوین تاکید کرد: ترس و وحشتی که باعث همکاری رژیم صهیونیستی با وهابیت شده، فرمایشات مقام معظم رهبری در انحلال رژیم نامشروع اسراییل تا ۲۵ سال آینده را اثبات کرد.

حجت الاسلام و المسلمین تلخابی، با اشاره به دشمنی رژیم اشغالگر قدس با جمهوری اسلامی افزود: این رژیم از هر وسیله‌ای برای ضربه زدن به ایران و اسلام ناب استفاده می‌کند و همراهی با وهابیت در سوریه و کشاندن تروریسم به داخل ایران دراین زمینه است.

وی اضافه کرد: این رژیم با هر مکتبی که مخالف تفکر و اندیشه‌های آنان باشد مقابله و مبارزه می‌کند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین مبنای دینی دارد و در اسلام، سیره پیامبر (ص) و معصومین علیهم السلام بر حمایت از مظلومان تاکید شده است.

حجت الاسلام و المسلمین تلخابی، رژیم صهیونیستی را نژاد پرست، مادی گرا و دنیا پرست و سلطه جو دانست و گفت: آن‌ها خود را تافته جدا بافته می‌داند و برای سلطه جویی، تروریسم را گسترش می‌دهند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با تجلیل از دلاوری مدافعان حرم و حمله موشکی سپاه به تروریست‌ها در سوریه گفت:: سپاه قهرمان در دفاع از اسلام و مردم هیچ مرزی را نمی‌شناسد و امنیت کشور و مردم اولویت اول آنهاست.

وی با اشاره به حادثه تروریستی تهران تاکید کرد: در صورت تکرار این ترقه بازی‌ها، جواب و سیلی نظام قاطع، کوبنده، سخت و پشیمان کننده خواهد بود.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری همچنین از مسولان خواست: که برای تقویت امنیتِ نظام و جامعه از سخنان تفرقه انگیز پرهیز کنند.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.