سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئله اول/ 68

تابش: مردم بار دیگر عزم خود را در مبارزه با غده چرکین صهیونیستی نشان دادند/ با پافشاری بر حقوق ملت فلسطین، شاهد رهایی قدس شریف خواهیم بود

نماینده مردم اردکان و نایب رئیس فراکسیون امید مجلس گفت: مردم روزه‌دار با تبعیت از فرمان امام خمینی(ره) و پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب، بار دیگر عزم خود را در مبارزه با رژیم صهیونیستی نشان دادند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "محمدرضا تابش" نماینده مردم اردکان و نایب رئیس فراکسیون امید مجلس در حاشیه راهپیمایی روز قدس در تهران با حضور در جمع خبرنگاران ، حضور مردم در روز قدس را تجلی وحدت و انسجام ملی کشور برشمرد و گفت: مردم روزه‌دار و در این هوای گرم به تبعیت از فرمان امام راحل برای دفاع از مظلومان و در پاسخ به ندای مقام معظم رهبری در این راهپیمایی حضور یافته‌اند تا بار دیگر عزم خویش را برای مقابله با قدرت های استکباری و غده چرکین صهیونیستی نشان دهند.

تابش با تقدیر از حضور گسترده مردم در سراسر کشور گفت: همه احزاب و جناح ها در پاسداشت ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و حفظ منافع ملی متحد و یکدل هستند.

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس تاکید کرد: هر اقدام و شعاری که این وحدت را خدشه دار کند حرکت در نقشه راه دشمن است و قطعا مذموم و مطرود است.

وی تصریح کرد: درون خانواده انقلاب اختلاف نظر و سلیقه وجود دارد که امری طبیعی و مغتنم است و اصولا چند صدایی و آزادی از دستاوردهای انقلاب است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا با پافشاری مسلمانان و آزادیخواهان جهان در دفاع از حقوق مظلومیت مردم فلسطین، در آینده نزدیک شاهد رهایی قدس شریف از چنگال رژیم سفاک صهیونیستی باشیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.