سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منتظری سرانجام به استقلال پیوست

مدافع ملی پوش تیم الاهلی قطر سرانجام به استقلال بازگشت.

به گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، پژمان منتظری با امضای قراردادی دو ساله به استقلال پیوست.
سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال در همین خصوص به سایت باشگاه گفت: بازگشت پژمان منتظری به خانه اش را تبریک و خوش آمد میگویم. استقلال، خانه پژمان است زیرا او سال ها برای استقلال بازی کرده و زحمت کشیده و حالا هم به این تیم بازگشته است.

او افزود: پژمان منتظری از بازیکنان کاربلد و اثرگذار در تیم ملی است که چند سالی به عنوان لژیونر در خارج از ایران به فوتبالش ادامه داد و حالا هم دوباره برای استقلال بازی می کند. با درخواست کادر فنی، ما از مدتی قبل با این بازیکن وارد مذاکره شدیم و دقایقی قبل هم به توافق نهایی رسیدیم. برای منتظری آرزوی موفقیت می کنم و حضور او در استقلال یکی دیگر از خبرهای خوشی بود که به هواداران وعده داده بودیم و انجام شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۵۸ ۰۲ تير ۱۳۹۶
این که هفته قبل بعد اینکه الاهلی بهش چراغ سبز نشون داد گفت نمیاد حالا که الاهلی نخواستش و گفت بدردش نمیخوره حالا برگشته خخخخخخخخ واقعا که از این آینه تر نمیشه که فقط دنبال پوله اگه میخواستنش قطعا نمی اومد
بعدشم تو جوونی ش تو استقلال بود مقابل پرسپولیس قهرمان تو کمتر از ده دیقه 3 گل گورد حالا که پیر شده و حتی تیم عربی هم نخواستش اومده چکار کنه اونم مقابل زوج رویایی منشا و طارمی