سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

تاکید نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر تبیین ابعاد فاجعه 7 تیر

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی بر تبیین ابعاد فاجعه هفتم تیر به نسل جوان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در نخستین روز از هفته قوه قضائیه در دیدار جمعی از مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی استان با اشاره به این که هفته اول تیرماه سال ۶۰ هیچوقت از ذهن مردم ایران اسلامی فراموش نمی‌شود گفت: ۷ تیر یادآور حماسه آفرینی‌های شهدای گرانقدری است که باید شخصیت آن‌ها و نیز ابعاد فاجعه ۷ تیر بیش از پیش به نسل جدید تحلیل و تبیین شود.
وی شهید بهشتی را شهید اسلام، فقاهت و ولایت عنوان و خاطرنشان کرد : نقش آن شهید در تحول دستگاه قضایی کشور و برقراری عدالت در این دستگاه و جامعه غیرقابل انکار است.
وی همچنین با اشاره به اهمیت قضاوت در اسلام گفت: در اسلام دادرسی نوعی عبادت است و قاضی نمونه و موفق کسی است که عدالتش بر ستمش غالب باشد.
نماینده ولی فقیه در استان نقش مهم دستگاه قضایی را در عرصه‌های مختلف اجتماعی یادآور شد و افزود: این دستگاه باید بیش از پیش، بستر عدالت و برابری در جامعه را فراهم کند.
در این نشست رئیس کل دادگستری استان نیز ضمن اشاره به آمادگی این دستگاه در پیروی از منویات رهبری، تقویت نظام، حفظ ارزش‌های انقلاب و تامین امنیت گفت: کارآمدی و سلامت دستگاه قضایی و نیز توجه به تولید، اشتغال و حمایت از سرمایه گذاری از اولویت‌های دادگستری استان است.
حجت الاسلام مظفری دستگاه قضایی استان را مجموعه‌ای پاک، دلسوز، انقلابی، متعهد و حاضر درصحنه دانست و گفت: اجرای عدالت و افزایش مبارزه با فساد از دیگر اولویت‌های این دستگاه است.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.