سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

حضور مقتدرانه هندبال لارستان در مسابقات آسیایی

تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان با بر طرف شدن مشکلات مالی با حمایت استاندار فارس، اداره کل ورزش و جوانان و فرماندار شیراز به عنوان نماینده ایران با قدرت در مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا شرکت می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حیدرعلی کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان فارس با بیان اینکه اداره کل به دلیل منع قانونی نمی‌تواند از تیم‌های حرفه‌ای حمایت کند گفت: با این حال زمانی که خبر انصراف تیم شهید چمران را شنیدم تلاش کردم تا این امر میسر نشود و با رایرنی هایی که با استاندار فارس و فرماندار شیراز صورت گرفت مشکل تیم حل شد و با قدرت در مسابقات آسیایی شر کت خواهد کرد.

کامیاب افزود: اداره کل ورزش و جوانان اعتباری برای اعزام تیم‌های حرفه‌ای ندارد و از خیرین می‌خواهیم همانگونه که درامر مدرسه سازی و ساخت بیمارستان‌ها کمک می‌کنند در راه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی هم قدم بردارند.

چندی پیش حامی تیم شهید چمران لارستان که در مسابقات لیگ برتر فصل گذشته با اقتدار به عنوان قهرمانی دست یافت و جواز حضور در مسابقات آسیایی را کسب کرد، اعلام کرد توان شرکت در این مسابقات را ندارد و در صورتی که حمایت نشود از حضور در مسابقات آسیایی انصراف خواهد داد.

دومین دوره مسابقات هندبال بانوان باشگاه‌های آسیا مهر امسال در قزاقستان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.