سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

افزایش ۱۸ درصدی تخلیه انواع کالای غیرنفتی در بندر امیرآباد

تخلیه انواع کالاهای غیرنفتی سه ماهه نخست امسال در بندر امیرآباد ۱۸ درصد افزایش داشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  علی خدمتگزار مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون میزان ۳۶۶ هزار و ۲۵۱ تن انواع کالای غیر نفتی در بندر امیرآباد تخلیه شده است.

وی افزود: طی ۳ ماهه نخست سال جاری، در مقایسه با مدت مشابه در سال ۹۵، تخلیه غلات در این بندر با افزایش مواجه بود ، به طوری‌ که جو با ۹۲ درصد رشد از ۸۶ هزار و ۷۳۳ تن در سه ماهه نخست سال گذشته به ۱۶۶ هزار و ۵۶۲ تن در سال جاری و ۹۸ هزار و ۴۱۹ تن ذرت نیز با ۱۷ درصد رشد در این بندر تخلیه شد.

مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد گفت: تخلیه محصولات کشاورزی و دامی در این بندر در این مدت از ۸ هزار و ۹۵۸ تن با ۱۵۹ درصد رشد به ۲۳ هزار و ۱۸۳ تن رسید.

علی خدمتگزار افزود: در سه ماهه نخست امسال ۲۵ هزار و ۹۹۵ تن روغن نباتی و حیوانی با ۵۲۴ درصد رشد، ۵ هزار و ۸۳۶ تن سویا و هزار و پانصد و نه تن کاغذ و مقوا با رشد صد درصدی و همچنین ۸۳ تن ماشین آلات با رشد ۱۱۳ درصدی در بندر امیر آباد تخلیه شد .

وی از فلزات ، چوب و تخته ، قطعات و لوازم یدکی ، مصنوعات فلزی و کالاهای کانتینری به عنوان دیگر کالاهای غیر نفتی که تا پایان خرداد ماه سال جاری در این بندر تخلیه شدند، نام برد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.