سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مژده لواسانی با رئیس انجمن کارآفرینی در«بهترین شکل ممکن» گفتگو کرد

«بهترین شکل ممکن» شب گذشته با حضور آزاده داننده مدیر و کارآفرین حوزه فناوری اطلاعات و رئیس انجمن کارآفرینی زنان روی آنتن رفت.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «بهترین شکل ممکن» شب گذشته 31 خرداد با حضور آزاده داننده مدیر و کارآفرین حوزه فناوری اطلاعات و رئیس انجمن کارآفرینی زنان روی آنتن رفت.


در این برنامه آزاده داننده عضو شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور گفت: در زندگی هرگز کسب درآمد معیار انتخاب هدف و فعالیت‌هایم نبوده است، کار، زندگی من و زندگی، کار من است؛ این هر دو از هم جدا نیستند و همیشه تلاش کردم از هیچ‌کدام غافل نشوم.


وی با بیان اینکه همیشه دوست داشتم شغلی داشته باشم که بتوانم با افتخار درباره آن صحبت کنم و گامی در جهت پیشرفت و توسعه جامعه بردارم، به مسائل فردی کمتر توجه کردم و به نظرم مطلوبیت زمانی حاصل می‌شود که فرد بتواند در مسیری گام بردارد که ضمن کسب موفقیت فردی، نتایج و دستاوردهای توسعه‌ای داشته باشد.


داننده درباره فعالیت زنان در مشاغل مهم اجتماعی نیز گفت: زنان به دلیل زن بودن، توجهشان به جزئیات زیاد است، اگر این توجه هدایت شود و به‌افراط کشیده نشود، می‌تواند عامل بسیار مهمی برای مراقبت کسب‌وکار حرفه‌ای باشد؛ آن‌ها شاید در تصمیم‌گیری‌ها کندتر باشند اما ثابت‌قدم هستند و سلامت در تصمیم‌گیری‌شان مهم است.


وی افزود: زن‌ها همواره به همه‌چیز حتی کار مادرانه نگاه می‌کنند و این روحیه پیش برنده است.


داننده با بیان اینکه نقش اول هر زن در زندگی، مادری است، تصریح کرد: یک زن با هر میزان موفقیت، اگر در زندگی خانوادگی موفق نباشد، نمی‌شود موفق خواندش، معتقدم هرگز نباید به نقش مادری خللی وارد شود؛ به‌عنوان یک زن اولویتم در زندگی خانواده بوده و سعی کردم ازنقش‌های زنانه ام غفلت نکنم.


این کارآفرین موفق ادامه داد: متأسفانه امروز معضل بزرگی که در زنان و دختران جوان می‌بینم، این است که الگوی مناسبی برای برقراری تعادل و درک جایگاه واقعی خودشان به‌عنوان، همسر، مادر و یک کارشناس ندارند، متأسفانه افراط‌ و تفریط زیادی وجود دارد و من زنان بسیاری را می‌بینم که در کارشان موفق هستند اما برای اینکه به کارشان لطمه نخورد ازدواج نمی‌کنند یا بچه‌دار نمی‌شوند و این را یک اشتباه قطعی می‌دانم.


داننده گفت: نقش‌های خانوادگی یک زن ، جنبه‌ای از زندگی هستند که اگر از آن غفلت کنیم بعد دیگرمان هم تقویت نمی‌شود و حتماً به کاستی‌هایی بر خواهیم خورد.


وی در پاسخ به سؤال مژده لواسانی مبنی بر اینکه بهترین شکل ممکن زندگی از نگاه شما چیست؟ افزود: در این سن و سال رؤیاپردازی ندارم، تنها می‌توانم بگویم امروز از زندگی‌ام بسیار راضی هستم و اگر دوباره شروع کنم تلاش خواهم کرد با تلاش و سعی بیش‌تر همین مسیر را طی کنم. وضعیت الآن زندگی من شاید بهترین شکل ممکن نباشد اما شکل خوبی است.


«بهترین شکل ممکن» با اجرای مژده لواسانی و به‌تهیه‌کنندگی محمد سلوکی کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیماست که از شنبه تا چهارشنبه ساعت 21 پخش و ساعت 2:30 بازپخش می‌شود.

این برنامه به معرفی زنان تاثیرگذار در روند موفقیت‌های اجتماعی و فرهنگی می‌پردازد.«بهترین شکل ممکن» شامل بخش‌های متنوعی چون گزارش، گفت و گو، پخش ویدئو و عکس‌های ارسالی و ... است.


گفتنی است که آزاده داننده علاوه بر فعالیت‌های حرفه‌ای خود، در فعالیت‌های صنفی و اجتماعی نیز حضور دارد. او عضو هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، عضو شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و عضو انجمن زنان کارآفرین است و محیط کاری مجموعه ای که مدیریت می کند کاملا زنانه و موفق است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.