سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

"مسائل فرهنگی" در طرح دریا در راس امور است

همه مدیران در جهت صیانت از شعائر فرهنگی، دینی و تقویت برنامه‌های فرهنگی باید در سواحل مازندران تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ربیع فلاح استاندار مازندران در جلسه ستاد ساماندهی طرح‌های دریای استان مازندران گفت: استانداری، مسئولیت هماهنگی و نظارت بر امور استان را به عهده دارد.
وی با اشاره به اینکه در اجرای برنامه‌های حوزه سواحل باید دستگاه‌های مسئول با همه توان و امکانات و مجدانه پای کار بیایند، افزود: مازندران با زیرساخت‌های محدود، خدمات ملی ارائه می‌دهد؛ دستگاه‌های ملی باید در تقویت زیرساخت‌ها و مدیریت خدمات ملی، این استان را یاری رسانند و در اختصاص اعتبارات به مازندران توجه بیشتری داشته باشند.
استاندار مازندران با اشاره به اینکه مدیریت همه جانبه سواحل نیازمند فراهم بودن همه ملزومات و اجرای کلیه قوانین در این راستا است، گفت: قانون سازمان عمران سواحل باید با جدیت به مرحله اجرا درآید.
فلاح پرداختن مقطعی به موضوع دریا را از جمله مشکلات مدیریت طرح‌های دریا دانست و با تاکید بر اینکه برنامه سواحل به عنوان کاری مستمر در طول سال باید دنبال شود، افزود: تکلیف عرصه‌های ساحلی برای سرمایه گذاری‌های پایدار باید مشخص شود.
استاندار مازندران مسائل فرهنگی در طرح دریا را در راس همه امور دانست و با اشاره به اینکه ورود برخی ناهنجاری‌های فرهنگی از خارج استان به مازندران ولایی موجب ناخشنودی است، گفت: ائمه جمعه مسئول شورای فرهنگ عمومی شهرستان و پرچمدار برنامه ریزی‌های فرهنگی هستند.
وی تاکید کرد: همه مدیران باید در جهت صیانت از شعائر فرهنگی و دینی و تقویت برنامه‌های فرهنگی در سواحل استان مجدانه اهتمام کنند و باید توجه داشت که کار فرهنگی نیازمند برنامه همه جانبه است.
استاندار مازندران با اشاره به این که طرح دریا باید از امور استراتژیک استان باشد، گفت: الگو‌های موفق و تجارب موثر در این راستا شناسایی و در سواحل استان به کار گرفته شود.
ربیع فلاح با اشاره به اینکه ارزیابی بنده از اجرای طرح‌های دریا در سواحل استان خوب است، بر تقویت کیفیت، ارتقاء طرح‌ها و ارائه خدمات در آن‌ها تاکید کرد و افزود: علیرغم وجود برخی محدودیت‌ها باید با همراهی و تعامل همه دستگاه‌های عضو ستاد، بهترین خدمات به مسافران در سواحل ارائه شود.
انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.