سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت وحید امیری از زنان سرپرست خانوار +عکس

زنان سرپرست خانوار یکی از مهمترین اقشار جامعه هستند که دولت باید برنامه‌ای ویژه برای تامین مالی آنها تبیین کند.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تامین مخارج و برنامه ریزی منظم برای ایجاد شغل مناسب برای زنان سرپرست خانوار  یکی از مهمترین اقداماتی است که دولتمردان و سیاسیون کشورمان باید در آن مسیر اقدامات موثرتری بردارند. مشکلات زنان سرپرست خانوار دور از چشم مردم و چهره‌های ورزشی نمانده است و در اقدامی کاربران فضای مجازی با به راه انداختن هشتگی در اینستاگرام به یاری این قشر آسیب پذیر شتافتند.

 

وحید امیری بازیکن با اخلاق باشگاه پرسپولیس و تیم ملی فوتبال کشورمان نیز از این حرکت خیرخواهانه جا نماند و با انتشار پستی در اینستاگرام شخصی خود به هشتگ هم_سایه_شو پیوست.

 

امیری در ادامه پست خود نوشت:"زنان سرپرست خانوار، شاید بی‌صدا ترین قشر میهن‌مان باشند. در مسیر آگاه‌سازی جامعه، به امید جلب حمایت بیشتر برای این بخش از جامعه، با ما #هم_سایه_شو
جامعه آگاه تر – حمایت بیشتر – زنان توانمند ترهیچ می دونستی از 2.5 میلیون زن سرپرست خانوار، 1.3 میلیون نفرشون از هیچ حمایتی برخوردار نیستند؟؟؟؟
منم نمی دونستم!!! به همین خاطر از همه ی شما دوستان دعوت می کنم با گذاشتن عکسی از سایه خودتون با هشتگ #هم_سایه_شو، برای افزایش آگاهی از وضعیت زنان سرپرست خانوار میهمن مان به کمپین هم سایه شو بپیوندید.
بابت هر پست شما، مبلغ 7000 تومان به هزینه ی آموزش زنان سرپرست خانوار اضافه خواهد شد"

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.