سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

امدادرسانی به ۲۹۰ نفر حادثه‌دیده در تصادفات جاده‌ای استان اردبیل

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در سه ماهه نخست امسال به ۲۹۰ نفر حادثه دیده در تصادفات جاده‌ای امدادرسانی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام غیبی در جلسه بررسی امدادرسانی‌های جاده‌ای در اردبیل اظهار داشت: در سه ماهه نخست امسال به 290 نفر حادثه دیده در تصادفات جاده‌ای امدادرسانی شده است که این افراد در 78 فقره تصادف جاده‌ای حادثه دیده بودند.

وی با اشاره به اینکه 58 خانوار در این مدت دچار حادثه جاده‌ای شده بودند، تصریح کرد: از 290 نفر حادثه دیده 197 نفر مصدوم شده بودند که نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل در این حوادث 37 نفر را درمان سرپایی و 53 نفر را به مراکز درمانی انتقال داده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به امدادرسانی سریع و در کمترین زمان امدادگران هلال احمر در این حوادث جاده‌ای بیان کرد: در این مدت 15 مورد رهاسازی توسط نجاتگران هلال احمر در حوادث و سوانح در سطح استان انجام شده است.

غیبی با بیان اینکه در این حوادث 81 تیم عملیاتی به امدادرسانی پرداخته‌اند، افزود: جمعیت هلال احمر استان اردبیل برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان 243 نفر نیروی عملیاتی، 70 دستگاه آمبولانس و 12 دستگاه خودروی ست نجات به‌کار گرفته است.

وی گفت: امدادگران هلال احمر همواره در آمادگی کامل بوده و به محض دریافت گزارش مبنی بر وقوع حوادث در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رسانده و اقدام به نجات جان هموطنان می‌کنند که تلاش می‌کنیم تا این خدمات و اقدامات را توسعه و گسترش دهیم.

 

انتهای پیام/ع

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.