سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دکتر علی عسکری تاکید کرد:

مجریان قدرت تاثیرگذاری بالایی دارند/ درخشش مجری یعنی درخشش رسانه

رئیس رسانه ملی در نشست صمیمانه با مجریان رادیو و تلویزیون، مجریان را به مثابه رسانه‌ای دانست که قدرت تاثیرگذاری بالایی دارند و محوریت یک برنامه را می‌توانند ترسیم کنند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ رئیس رسانه ملی در نشست صمیمانه با مجریان رادیو و تلویزیون، مجریان را به مثابه رسانه‌ای دانست که قدرت تاثیرگذاری بالایی دارند و محوریت یک برنامه را می توانند ترسیم کنند.

دکتر علی عسکری در این دیدار با اشاره به ویژگی برنامه های گفتگو محور ترکیبی مجری را هدایت کننده برنامه، محور اصلی و دارای قدرت اثر گذاری دانست تا جایی که می توان گفت مجری خود یک رسانه است.

دکتر علی عسکری افزود: درخشش مجری یعنی درخشش رسانه؛ از این رو امیدواریم مجریان با اهتمام خود موجب درخشش رسانه ملی شوند.

وی با اشاره به نیاز سازمان صدا و سیما به مجریان کاربلد و کار آزموده تصریح کرد: در تعریف نیروی انسانی نخبه، رتبه بالای تحصیلات دانشگاهی مهم است، اما حس هنری نیز باید وجود داشته باشد؛ به عبارت دیگر تعریف ما از تراز نیروی نخبه در رادیو و تلویزیون کسی است که حس هنری داشته باشد و گوهر وجودی اش در رسانه دیده شود.

علی عسکری از مجریان به عنوان کسانی که در تکامل هویت فکری جامعه نقش بسزایی دارند، یاد کرد و اظهار داشت: مجریان رادیو و تلویزیون با اجرای حرفه ای و برگرفته از دانش خود و دیده و شنیده شدن، تولیدات رسانه ای را ارتقا می‌دهند.

رئیس سازمان صدا و سیما افزود: رسانه ملی علی رغم عرصه تنگاتنگ رقابت رسانه ای امروز در میان مردم شریف ایران طبق آخرین نظر سنجی 83 درصد مرجعیت دارد و این به برکت هنرمندان پرتلاش و افراد فرهیخته و زحمتکش است که بهترین گوهر وجودی و عمر خود را در این مسیر صرف می کنند.

رئیس رسانه ملی کار در صدا و سیما را مقدس و اثرگذار برشمرد و افزود: چشم‌انداز سازمان در عرصه سرمایه انسانی، استعدادیابی و جذب نخبگان و نیروهایی در تراز رسانه دارای جوهر کاری و ذوق هنرمندانه خواهد بود و احترام و تکریم هنرمندان سرمایه های انسانی ارزشمند باید اولویت اول سازمان باشد.

رئیس رسانه ملی در پاسخ به دغدغه های مجریان نیز گفت: با وجود تمامی مشکلات و تنگناهای موجود که می بایست به هنگام رصد، تدبیر و رفع شود، امروز سازمان در حال حرکت است و باید با خلاقیت و نوآوری با همیاری و کمک شما اصلاحات لازم صورت پذیرد تا شاهد درخشش هر چه بیشتر و شکوفایی بیش از پیش رسانه باشیم.

در این دیدار صمیمانه مجریان حوزه های مختلف صدا و سیما نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با رئیس رسانه ملی در میان گذاشتند و در پایان افطار را میهمان دکتر علی عسکری بودند.

 

انتهای پیام/

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۴:۱۲ ۰۲ تير ۱۳۹۶
این دورهمی ها خیلی خوبه ، ولی با توجه به رسمی بودن این جلسه، انتظار میره حضار لباس رسمی به تن کنند، ولی متاسفانه آقای رامبد جوان ، در این مراسم، یه لباس اسپرت به تن کرده که اصلا با فضای جلسه جور در نمیاد.
ناشناس
۲۲:۴۰ ۰۱ تير ۱۳۹۶
به قول کلاه قرمزی : آقای مورجی؟