سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارورزی دروازه ای برای ورود دانش آموختگان به بازار کار

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: با توجه به افزایش مطالبات دانش آموختگان برای اشتغال و عدم آشنایی این افراد با بازار کار و مشاغل مرتبط، جهت آشنایی دانش آموختگان دانشگاهی با محیط کسب و کار طرح کارورزی اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛جلیل بالایی  مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه  در همایش طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی برای فعالان اقتصادی حوزه گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه  گفت: ضعف روابط بین دولت و بخش خصوصی منجر به این شده تا در چنین همایش هایی این مشکلات به بحث گذاشته شود و راهکارهای لازم ارائه گردد.
 
وی با بیان اینکه اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه به عنوان یکی از دستگاه های پیشرو استان استارت اجرایی شدن این طرح را زده است، تصریح کرد: امیدواریم کارفرماهای ما در بخش گردشگری و صنایع دستی بتوانند با بهره گیری از این طرح اقدام مناسبی را در توسعه واحدهای خود و تامین نیروی انسانی ماهر مورد نیاز بردارند.

بالایی تاکید کرد: یکی از مزایای برجسته این طرح برای کارفرمایان این است که در صورت استخدام نیروی کار جدید بعد از اتمام دوره کارورزی، از دوسال معافیت پرداخت حق بیمه نیروی جدید معاف می شوند.

وی با بیان اینکه در استان کرمانشاه 50 دفتر خدمات گردشگری و بیش از 80 واحد پذیرایی و اقامتی و بیش از 10 هزار صنعتگر فعال در حوزه صنایع دستی حضور دارند، بیان کرد: امیدواریم همه واحدهای مرتبط با این اداره کل از این طرح استقبال کنند.

 

انتهای پیام/ز

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.