سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛

پخش ویژه برنامه شور همبستگی در روز قدس،از شبکه خاوران

«شور همبستگی» ویژه برنامه ای است که با هدف تشویق مردم و انعکاس حضور آنان در راهپیمایی روز جهانی قدس به صورت زنده و مستقیم از شبکه خاوران تولید و پخش می شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ ثقفی،مدیر کل صدا وسیمای مرکز خراسان جنوبی گفت: پخش این ویژه برنامه از ساعت 08:30 صبح آغاز می شود و تا حدود ساعت 11:30 ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این برنامه شامل بخش های مختلفی از جمله انعکاس حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس در بیرجند است که به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز خراسان جنوبی گفت: پخش پیام نماینده محترم ولی فقیه در استان، استاندار محترم خراسان جنوبی، امام جمعه محترم بیرجند و شهرستانها در دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس، کارشناسی، نماهنگ و سرودهای حماسی، فتوکلیپ هایی از جلوه های ویژه حضور مردم در راهپیمایی، گزارش مردمی، مسابقه ارسال عکس های مردمی بخش های مختلف برنامه است .

ثقفی با بیان اینکه تهیه کننده ویژه برنامه "شور همبستگی" «علیرضا هاشمی مقدم» است،افزود:مراسم سخنرانی ویژه روز قدس در محل مسجد امام حسین (ع) بیرجند نیز ضبط و عصر روز جمعه- مورخ 2 تیرماه 1396 پخش خواهد شد.

وی گفت: «و اینک فلسطین» نیز عنوان برنامه رادیو خراسان جنوبی به مناسبت روز قدس است که با هدف پوشش استانی راهپیمایی روز قدس به طور زنده از ساعت 8:30 صبح تا ساعت 12 در روز قدس پخش می-شود.

ثقفی افزود:این برنامه دارای بخش های متنوعی از قبیل کارشناسی سیاسی، گزارش از سطح شهر بیرجند و شهرستانهای استان، آنونس های تهیجی ویژه روز قدس، تلفن ها و پیامک های مخاطبان و بسته های صوتی است.

وی گفت: تهیه کنندگی برنامه «و اینک فلسطین» برعهده احمدحسینی مقدم است و مسعودحسنی و الهام خزایلی گویندگان برنامه خواهند بود.
انتهای پیام/ب

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.