سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه اهل سنت بیرجند:

وحدت یک دستور قرآنی است

امام جمعه اهل سنت بیرجند گفت: مسلمانان باید با یکدیگر متحد باشند چراکه وحدت یک دستور قرآنی است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ مولانا فاروقی، امام جمعه اهل سنت بیرجند ضمن دعوت مردم به حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس گفت: وحدت مسئله امروزی نیست و در قرآن نیز ذکر شده است و مسلمانان باید با یکدیگر متحد باشند چراکه وحدت یک دستور قرآنی است.

وی با بیان اینکه همه مسلمانان را به شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت می کنم،افزود: : شرکت در راهپیمایی روز قدس مایه دلگرمی و پشتیبانی برای مردم مظلوم فلسطین است.

امام جمعه اهل سنت بیرجند گفت: راهپیمایی روز قدس تقویت قلبی برای فلسطینی‌های مظلوم و ستمدیده است تا دشمنان بدانند مسلمان برای آزادی قدس از چنگال رژیم اشغالگر صهیونیست اقدام کرده و بر خواهند خواست.

مولانا فاروقی علت اشغال کشورهای اسلامی توسط استکبار جهانی را نبود وحدت بین مسلمانان عنوان کرد و افزود: در حال حاضر نیاز مبرمی به وحدت مسلمانان است.

وی حمله موشکی سپاه به تروریست‌ها را نیز پاسخ دندان‌شکنی به حمله تروریستی تهران دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ تجاوزی را بدون پاسخ نخواهد گذاشت.

امام جمعه اهل سنت بیرجند دومین پیام حمله موشکی سپاه را به آمریکا و بقیه کشورها عنوان کرد و افزود: آمریکا و دشمنان ایران و اسلام باید بدانند که ایران در هیچ شرایطی حاضر نیست دست از ساخت موشک‌هایی دفاعی بردارد.
انتهای پیام/ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.