سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

آغاز طرح تابستانی پلیس راه در استان سمنان

طرح تابستانی پلیس از اول تیر تا اول مهر ماه با هدف روان سازی ترافیک و کاهش تصادفات و تلفات انسانی در جاده های استان اجرا می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سرهنگ حسن خسروجردی رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: طرح تابستانی پلیس از اول تیر تا اول مهر ماه با هدف روان سازی ترافیک و کاهش تصادفات و تلفات انسانی در جاده های استان بخصوص جاده پر تردد تهران - مشهد اجرا می شود .

وی افزود : ثبت سرعت متوسط خودروها با 40 دوربین سرعت سنج ، بازدید از پایانه های مسافربری برای بررسی تجهیزات اتوبوس ها ، گشت های محسوس و نامحسوس و آموزش عمومی فرهنگ ترافیک برای رانندگان مسافربری و باربری و موتور سیکلت سواران در روستاها از برنامه های این طرح سه ماهه است .

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه این استان هفت استان کشور ارتباط مواصلاتی دارد، افزود: پرخطرترین محور استان سمنان، مسیر شاهرود به میامی و میامی به سبزوار و مهمترین عامل تصادفات وتلفات در جاده های استان واژگونی ناشی از خواب آلودگی به علت کویری و یکنواخت بودن مسیر جاده هاست.

 

وی تصریح کرد : بستن کمربند ایمنی برای سرنشینان جلو وعقب خودرو الزامی است و توصیه می شود رانندگان پس از هر دو ساعت رانندگی یک ربع استراحت کنند .

انتهای پیام / د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.