سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار اشتری:

انسداد مرز‌ها تقویت می شود

فرمانده نیروی انتظامی آمادگی نیرو‌های سیستان وبلوچستان در اجرای ماموریت‌ها را بسیار مطلوب دانست و گفت: انسداد مرز را تقویت خواهیم کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان   ، سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید از نوار مرزی شمال استان سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران گفت: امروز بازدیدی از پاسگاه‌های نوار مرزی داشتیم و از نزدیک آمادگی یگان‌ها را بررسی کردیم و همکاران ما با روحیه خوب آمادگی کامل برای ماموریت‌ها را دارند و این آمادگی در سراسر استان مشهود بود.


فرمانده نیروی انتظامی در ادامه بیان داشت: یکی از برنامه‌های مهم ما این است که انسداد مرز‌ها را تقویت کنیم و تجهیزات لازم را در اختیار مرزبانان قرار دهیم.


وی تصریح کرد: با هماهنگی خوب سپاه، بسیج و نیروی انتظامی وضعیت امنیت در استان بسیار خوب می‌باشد و اخیرا با عملیات‌های بزرگ افراد تروریست معدوم شدند.


فرمانده نیروی انتظامی در ادامه اظهار داشت: با دلاورمردی‌های همه این آرامش و نظم باقی می‌ماند و ارتقا نیز خواهد یافت.


سردار اشتری تصریح کرد: همکاران ما در مرزبانی و انتظامی استان آمادگی کامل اجرای ماموریت‌ها را حفظ کرده و مردم در کنار همکاران ما زندگی توام با آرامش را دارند و در حقیقت مرزبانان اصلی خود مردم هستند و همکاری خوبی با نیرو‌های پلیس دارند و این همکاری باعث ارتقا امنیت استان شده است.


این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه آمادگی خوبی در نیرو‌های مستقر در استان وجود دارد اظهار داشت: هر موقع گروهک‌های تروریستی برنامه ریزی کنند حتما با اقدامات به موقع نیرو‌ها مواجه خواهند شد.


سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود یکی از ماموریت‌های ناجا را مقابله با ورود مواد مخدر به کشور خواند و بیان داشت: در سال جاری و سال گذشته کشفیات مواد مخدر افزایش یافته و در سال ۹۵ نیز نسبت به سال ۹۴ بیش از ۳۰ درصد افزایش داشته است که بیشتر این کشفیات از شرق کشور بوده است.

 

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.