سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

پول حلال مشکلات ورزش نیست

مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: تلاش، مدیریت منابع انسانی، تعامل درون و برون سازمانی عوامل موفقیت یک مجموعه ورزشی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حیدرعلی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در دیدار با سرپرست باشگاه و سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی از این تیم به عنوان یک سرمایه فرهنگی در ورزش فارس یاد کرد و با اشاره به تاریخچه شکل گیری این تیم در جبهه های دفاع مقدس گفت: نگاه اداره کل ورزش و جوانان به این تیم ویژه است و این تیم میراث خون شهدایی است که روزی برای دفاع از کیان این مملکت جان خود را فدا کردند.

کامیاب با تاکید بر اینکه پول نمی تواند حلال مشکلات ورزش باشد، افزود: تلاش، مدیریت منابع انسانی ،تعامل درون و برون سازمانی از جمله عوامل مهم و تاثیرگذار در موفقیت یک مجموعه ورزشی است.


کامیاب گفت:وقتی حامیان تیم فجر شهید سپاسی از سقوط به دسته دو خوشحال بودند برخی خرده می گرفتند که کار فجر به جایی رسیده که برای سقوط نکردن جشن می گیرد،غافل ازاینکه آن جشن، جشن غیرت و تعصب بود.


دبیر شورای عالی ورزش استان با اشاره به حرکت شتابان عمرانی در ورزش استان گفت:در سال هایی که دولت در بدترین شرایط مالی قرارداشت در فارس500 هزار متر فضای ورزشی ساخته شد که تعجب همگان را به همراه داشت.


کامیاب همچنین همراهی و همدلی مجموعه مدیریتی در اداره کل ورزش و جوانان،نمایندگان مجلس و حمایت های مجموعه دولت و استاندار فارس را حاصل این اتفاق بزرگ دانست و افزود: باید همین الگو در باشگاه فجر دنبال شود تا در آینده شاهد بازگشت تیم فوتبال فجر شهید سپاسی به روزهای اوج باشیم.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.