سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمالی پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

حضور پرشور مردم در روز قدس مشت کوبنده بر دهان استکبار جهانی است

فرماندار ویژه ری گفت:حضور پرشور مردم در روز جهانی قدس،مشت کوبنده بر دهان استکبار جهانی از جمله اسرائیل غاصب و صهونیست جنایتکار است.

هدایت الله جمالی پور فرماندار ویژه ری در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه تمام تلاش فرمانداری تامین امنیت مردم در راهپیمایی روز قدس است، اظهار کرد:در راستای تامین امنیت مردم در راهپیمایی روز قدس جلسات متعددی را با معاونت سیاسی و نیروی انتظامی برگزار کردیم.

 وی با بیان اینکه وزارت اطلاعات ، سپاه پاسداران و نیروهای انتظامی آمادگی خود را برای تامین امنیت مردمی در روز جهانی قدس اعلام کرده اند، گفت:امنیت در شهرستان ری و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی به طور کامل برقرار است و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

 وی افزود :مسیر راهپیمایی روز قدس از سه راهی ورامین ( امامزاده عبدالله)آغاز وبه سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی ادامه پیدا می کند.

فرماندار ویژه ری افزود : سخنرانی و بیانیه روز قدس به پاس حمایت از مردم مظلوم فلسطین ،یمن و شهدای حادثه تروریستی در مصلی حرم عبدالعظیم حسنی قرائت  خواهد شد.

وی ضمن تاکید بر برقراری امنیت همه جانبه با حضور نیروهای امنیتی ،از مردم درخواست کرد که با حضور پرشور خود در این حماسه عظیم مشت کوبنده بر دهان استکبار جهانی از جمله اسرائیل غاصب و صهونیست جنایتکار بزنند.

جمالی پوربا اشاره به حادثه تلخ تروریستی اخیر در تهران خاطر نشان کرد : مردم با شرکت در راهپیمایی روز قدس ضمن اعلام همبستگی و یکپارچگی ثابت خواهند کرد که همیشه در صحنه حضور دارند و مدافع حقوق مظلومان هستند.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.