سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

ناامید کردن دشمنان اسلام و انقلاب در روز قدس

مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس فریاد آزادی مسلمانان و اماکن مقدسه آن‌ها را به گوش ملت‌های جهان می‌رسانند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عزت الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس با بیان اینکه حضور حماسی ملت بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب را ناامید می‌کند، گفت: مردم با حضور پرشور خود فریاد آزادی مسلمانان و اماکن مقدسه آن‌ها را به گوش ملت‌های جهان می‌رسانند.
وی با بیان اینکه باید با حفظ نقشه شوو و مکر دشمنان ملل اسلامی را به خودشان بازگردانیم تا عظمت جامعه اسلامی جلوه گر شود، افزود: سردمداران استکبار جهانی و حامیان تروریست با هدف تفرقه افکنی، ترقه بازی و ایجاد جنگ‌های نیابتی در کشور‌هایی مانند یمن، سوریه و عراق می‌خواهند بر منابع و ذخائر در اختیار کشور‌های اسلامی مسلط شوند.
نماینده مردم آمل در مجلس با دعوت از آحاد مردم برای حضور حماسی در راهپیمایی روز قدس، گفت: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی پاسخ محکمی به یاوه‌گویی دشمنان می‌دهند.
یوسفیان ملا با بیان اینکه حضور حماسی ملت بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب را ناامید می‌کند، گفت: مردم شریف و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور پرشور خود فریاد آزادی مسلمانان و اماکن مقدسه آن‌ها را به گوش ملت‌های جهان می‌رسانند.
انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.