سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

بازدید عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از شهرک صنعتی چمستان نور

علی اسماعیلی نماینده مردم نور و محمودآباد و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با حضور در شهرک صنعتی چمستان از واحد تدبیر مولد تابان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، کامران علی پور در ابتدای این بازدید با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در نام‌گذاری سال جاری به‌عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی به‌عنوان متولی اجرای زیرساخت در شهرک‌ها، حمایت و پشتیبانی از بنگاه‌های کوچک و متوسط را نیز در برنامه دارد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید افزود: شهرک‌های صنعتی به‌عنوان بسترساز تولید، باید زمینه فعالیت را برای بخش صنعت و تولید فراهم کند.
اسماعیلی نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی سرمایه‌گذاری در بخش تولید را یک کار ارزشمند دانست و گفت: استفاده از سرمایه، ایجاد و راه‌اندازی واحد تولیدی در راستای به‌کارگیری و ایجاد اشتغال برای جوانان، در جهت تقویت تولید داخلی و کاهش واردات، بسیار مهم و قابل‌ستایش است.
وی افزود: طرح رونق تولید در راستای تأمین سرمایه در گردش و برای واحد‌های تولیدی و صنعتی راه‌اندازی شده و واحد‌های متقاضی می‌توانند با ثبت‌نام و طی مراحل، از تسهیلات طرح بهره‌مند شوند.
مدیر شهرک صنعتی چمستان نور نیز در این بازدید گفت: واحد‌های تولیدی و صنعتی مستقر شهرک صنعتی چمستان ۵۱۸ میلیارد ریال در این شهرک صنعتی سرمایه‌گذاری نموده‌اند.
کامران رهبر افزود: در سال گذشته، برای خط انتقال پسآب تصفیه‌خانه فاضلاب و بهینه‌سازی تصفیه‌خانه شهرک صنعتی چمستان، بالغ‌بر ۱۵۰۰ میلیون ریال، از محل منابع داخلی و عمرانی هزینه شده است.
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی از واحد تولیدی تدبیر مولد تابان تولیدکننده قطعات و اتصالات مولد برق که با سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد ریالی در بخش ماشین‌آلات راه‌اندازی شد، بازدید نمود.
انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.