سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

دعوت از مردم خداجوی کرمان برای حضور در راهپیمایی

اداره کل تبلیغات اسلامی استان به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس از مردم همیشه در صحنه کرمان برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛اداره کل تبلیغات اسلامی استان به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس با صدور بیانیه‌ای از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار کرمان برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

مسئله قدس حادثه‌ای است برای موّحدین جهان و مؤمنان اعصار گذشته، حال و آینده، از روزی که مسجدالاقصی پی‌ریزی شد تا آنگاه که این سیاره در نظام هستی در گردش است... وچه ننگ است برای دولت‌های اسلامی که بادر دست داشتن شریان حیاتی ابرقدرت‌های جهان بنشینند و تماشاگر باشند که امریکا، ابرجنایتکار تاریخ، یک عنصر فاسد بی‌ارزش را در مقابل آنان علم کند و با عده‌ای ناچیز، عبادتگاه مقدس و قبله گاه اول آنان را از آنان غصب نموده و با کمال وقاحت در مقابل همه آنان قدرت نمایی کند.


اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان در آستانه روز جهانی قدس، جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و یک بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای مدظله العالی در روز جمعه، همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار به ویژه روحانیت گرامی و هیئت‌های مذهبی دعوت می‌نمائیم با حضور قدرتمند خود در راهپیمائی روز جهانی قدس شرکت نموده و لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی باشند.


انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.