سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

انجام نخستین عمل جراحی در بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر

با حضور جراحان عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، نخستین عمل جراحی در بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر با موفقیت انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، دکتر مهران هیراد فر عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با توجه به ظرفیت های بسیار مناسب این مرکز به طور حتم حیطه خدمات، بسیار وسیع تر خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نوع خدمت در بیمارستان اکبر همانند بیمارستان دکتر شیخ و در بخش های اورولوژی کودکان، مغز و اعصاب کودکان و جراحی کودکان ارائه می شود، افزود: ایجاد ارتوپدی کودکان، قلب باز کودکان و تمامی شاخه های جراحی کودکان از مهمترین برنامه های پیش روی این مرکز است.

 

این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در حال حاضر مشهد مقدس مرکز تروما اختصاصی کودکان ندارد و بیماران در این زمینه در بیمارستان های حوادث بزرگسالان پذیرش می شوند، گفت: با توجه به بخش های مراقبت ویژه ccu , nicu، امیدواریم این خدمت نیز به زودی در بیمارستان اکبر راه اندازی شود.

 

وی افزود: ایجاد بخش های سوختگی اطفال نیز از دیگر برنامه های این مرکز به شمار می رود.

 

بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر اواخر اردیبهشت امسال با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در شهرک دانش و سلامت مشهد به بهره برداری رسید و مجهز به هشت اتاق عمل، بخش های اورژانس، شیمی درمانی، دیالیز صفاقی، کلینیک های عمومی داروخانه، ICU،NICU، PICU ودو بخش بستری، است.

 

انتهای پیام// م.م

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.