سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار سیروان خبر داد؛

طلایه داران برقراری امنیت در کشور

فرماندار سیروان گفت: الحق و النصاف نیروی انتظامی پیشتاز برقراری نظم وامنیت در جامعه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام:جواد رحیمی مقدم فرماندار شهرستان سیروان در مراسم صبحگاه مشترک هفته ناجا گفت: اساسی ترین مولفه هر حکومت تامین امنیت جامعه است .

وی بیان کرد: نیروی انتظامی در تعامل سازنده با سایر قوای مسلح و سازمان های امنیتی، بخوبی از ایفای این امر خطیر برآمده است.

فرماندار شهرستان سیروان با بیان اینکه تلاشهای شبانه روزی نیروی انتظامی در برقراری نظم وامنیت ستودنی است و اجر این عمل را نمیتوان بیان کرد ، افزود: در درگاه خداوند تمام این تلاش ها همانند عبادت زاهدان و صالحان ثبت و بدون اجر پادش دنیوی واخروی نخواهد ماند.

رحیمی مقدم با اشاره به اینکه نیروی انتظامی جمهموری اسلامی ایران یکی از سرآمدترین پلیس های دنیاست ادامه داد: امروز در خاورمیانه پر تلاطم که مکانی برای جولان یاقیان وآدم کشان تکفیری و تروریستی شده است الحمدالله ایران جزیره ثبات و لنگرگاه امنیت است و در معادلات بین الملی نقش کلیدی در مبارزه با تروریسم سازمان یافته وتکفیری دارد و که این نشان از قدرت صلابت وایثارگری قوای مسلح دارد.

فرماندار سیروان در پایان اضافه کرد: با بصیرت و پیروی از ولایت از این پیچ تاریخی خواهیم گذشت و ایران اسلامی هرگز ذلت نمی پزیرد مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه حل خواهد شد.

انتهای پیام/ د

نیروی انتظامی پیشتاز در برقراری امنیت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.