سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

برخورد با ساخت‌وساز غیرمجاز در حریم راه‌های لرستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: ۲۲ فقره پرونده برای ساخت و ساز‌های غیرمجاز در حریم راه‌های استان تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ زندی فر مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: تعدادی از پرونده‌های تشکیل‌شده منجر به تخریب سازه و تعدادی نیز به عقب‌نشینی بخش‌های ساخته شده در حریم راه‌ها ختم شده است.


وی به آمادگی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان برای سفر‌های تابستانی اشاره و افزود: با توجه به اینکه در پایان ماه مبارک رمضان سفر‌های تابستانی در محور‌های مواصلاتی استان لرستان آغاز می‌شود برای تسهیل در عبور و مرور و تامین امنیت سفر اقدامات مناسبی انجام‌شده است.


وی لکه‌گیری و اجرای روکش آسفالت در ۶ نقطه پرتردد در سطح راه‌های اصلی استان لرستان در حال انجام است و شستشوی علائم و تابلو‌های ایمنی و گاردریل‌ها، پاک‌سازی حریم راه‌ها، برداشت نخاله و خاک‌های مازاد در محل جداکننده وسط راه، تعمیرات گارد ریل‌های صدمه‌دیده و ریزش برداری در کنار راه‌ها از دیگر اقدامات برای تأمین امنیت و تسهیل در سفر‌های تابستانی عنوان کرد.


زندی فر گفت: اصلاح شیب‌های شیروانی به طول ۵۰ کیلومتر در سطح راه‌های استان، بیش از ۱۰۰ کیلومتر شانه سازی با مصالح متناسب در طول راه‌های اصلی استان، تعمیر چراغ‌های چشمک‌زن به تعداد ۴۰ عدد، به‌روزرسانی ۱۳۰ کیلومتر روشنایی راه به‌صورت روزانه، آشکارسازی ۴۲ نقطه پر تصادف با نصب تابلو‌های فسفری و چشم‌گربه‌ای در سطح جاده‌ها نیز از دیگر اقدامات در دست اجرا است.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.