سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

پایان نامه های قرآنی دانشگاه کاشان در کشور برتر شد

دو پایان نامه قرآنی از دانشگاه کاشان در شانزدهمین دوره انتخاب پایان نامه های برتر قرآنی رتبه سوم و چهارم را گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عضو هیات علمی گروه قرآن وحدیث دانشگاه کاشان، در گفتگو با خبرنگاران گفت:حسین ستار رتبه سوم و خانم حاجی اکبری از دانشگاه کاشان رتبه چهارم این جشنواره را کسب کردند.
 
محسن قاسم پور، افزود: پایان نامه حسین ستار معاون فرهنگی دانشگاه کاشان  باعنوان "بررسی و تحلیل دلایل و پیامدهای روایات منتقله در آثار شیخ صدوق (ره)"و  پایان نامه خانم فاطمه حاجی اکبری دانشجوی دکترای قرآن و حدیث این دانشگاه  با عنوان "بررسی گفتمانی نسخ و نقدآن میان متقدمان و متاخران" حائز رتبه های برتر شدند.
                                                           
وی اظهار داشت: شانزدهمین جشنواره ملی پایان نامه های برتر قرآنی با هدف ایجاد انگیزه و تشویق دانشجویان نسبت به نقش‌آفرینی در حوزه‌ تحقیقات دینی و قرآنی به همت اداره کل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در فضای بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم همراه با معرفی و تقدیر از پژوهشهای برتر قرآنی دانشجویی برگزار شد.
 
به گفته وی، حدود ۶۰۰ پایان نامه مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری از دانشگاه های سراسر کشور در این جشنواره جمع آوری و در دو مرحله توسط استادان گروه های قرآن و حدیث برخی از دانشگاه های کشور داوری شد.
 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.